Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 5 januari 200718 jaren comment_578134 *bump* Met CJ valt niet te spotten! Gewoon een uitzicht EDIT: Sorry, bump en dubbelpost! :$ Los Santos Welcome to fabulous Las Venturas The Visage >>> Door Dutchy3010: Posts samengevoegd. Graag in het vervolg erop letten dat je niet dubbelpost... <<<
Geplaatst: 3 februari 200718 jaren comment_602004 Grappige bijrijder Representin' da hood! Eeh hallo daar edit: Ik wou een stunt doen vanaf Mt Chiliad, vliegt er opeens een vliegtuig 10 meter boven me te pletter tegen de berg. hehe. Bewerkt: 3 februari 200718 jaren door KrimpenDrummer
Geplaatst: 3 februari 200718 jaren comment_602372 Ah gadverdamme (sperm...) oeh.....verkering, twee mannen elkaar hand in hand Bewerkt: 3 februari 200718 jaren door hooligun
Geplaatst: 3 februari 200718 jaren comment_602405 Waarom ziet jouw radar er zo anders uit? En is die pisstraal echt? edit: ik lees net je 'gekke momenten' verhaal. Vet grappig haha Bewerkt: 3 februari 200718 jaren door KrimpenDrummer
Geplaatst: 3 februari 200718 jaren comment_602408 Waarom ziet jouw radar er zo anders uit?En is die pisstraal echt? edit: ik lees net je 'gekke momenten' verhaal. Vet grappig haha Ja, die pisstraal is echt. Die radar kaart kan je op google en typ detailedradar map san andreas.
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_602493 Die 'pisstraal' kom je wel eens tegen als je de 'Space Einstein All In One Mod' gebruikt. Normaal gesproken kom je dit niet tegen, net als het gekots op het plaatje daaronder. (Als CJ teveel gegeten heeft gaat hij wel kotsen, maar dat heft hier verder weinig mee te maken).
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605566 Is er een topic voor leuke jumps? Ik wou de bekende superjump doen met die houten plankjes ergens in de Desert, toen dacht ik hee ik kan ook de andere kant op, en daar over het water springen Ziezo Overigens kwam ik link van die rots terecht op het laatst, maar ik was te laat met de screen. Ik bleef wel op mn motor zitten. Het is een behoorlij kend dat je springt, en je hebt het idee dat je tegen die berg aan gaat knallen Edit: even een filmpje gemaakt voor de lol »KLIK!« Bewerkt: 8 februari 200718 jaren door KrimpenDrummer
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608404 Ah gadverdamme (sperm...)oeh.....verkering, twee mannen elkaar hand in hand hoe save je ze?
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608448 Vrij simpel, druk op Printscreen (Op je toetsenbord afgekort tot PrtScr), deze toets zit ergens recht bovenaan. Switch nu terug naar Windows (Met de Windows toets, of Alt+Tab), open Paint, klik rechts, druk op plakken, en, tadaa! Daar is je afbeelding. Sommige mods hebben een eigen Screenshot-functie, maar het hoe en wat daarvan, weet ik niet, aangezien ik geen mods gebruik.
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_609998 Explosie: Klik >>> Door Dutchy3010: Plaatje verwijderd.. Je had zelf al een link ervan gemaakt, dus dat hoef ik niet meer te doen . Denk aan de maximaal toegestane maten, svp .<<< Bewerkt: 13 februari 200718 jaren door Dutchy3010
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610150 Explosie:Klik >>> Door Dutchy3010: Plaatje verwijderd.. Je had zelf al een link ervan gemaakt, dus dat hoef ik niet meer te doen . Denk aan de maximaal toegestane maten, svp .<<< Oh wauw hoe kom je aan die explosie? Ik wil het ook!
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610212 Gewoon een busje neerzetten op schieten todat ie begint te fikken en als die dan ontploft gauw een foto maken
Geplaatst: 13 februari 200718 jaren comment_610228 Waar sta jij nou weer in en hoe krijg je 3 voertuigen in dat stuk >>> Door Bling: Klik <<<
Geplaatst: 14 februari 200718 jaren comment_610676 Vind het grappig, die schele agent. Edit ik wist niet dat vliegtuigen ook nitros hadden. Bewerkt: 14 februari 200718 jaren door hooligun
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.