Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 17 april 200718 jaren comment_657830 Emmet: Yo, ik heb jeuk aan m'n reet, kijk is of er wat zit. Big Smoke: Ok... Emmet: *laat scheet* Big Smoke: klootzak... Emmet: Big Smoke: Don't f*ck with Big Smoke!!!
Geplaatst: 20 april 200718 jaren comment_659500 >>> Door Dutchy3010: Offtopic en discussiezoekend stuk verwijderd.<<< Ik heb ook weer wat screens proberen te maken welliswaar niet de mooiste dan vorige keer maar oke. 1. All my exes live in Texas!! 2. Ongetwijfeld toch wel de bijzonderste auto van San Andreas! 3. Mooi uitzicht op City Hall te San Fierro Bewerkt: 20 april 200718 jaren door Dutchy3010
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_659719 Alweer een portie screens ... De prachtige Gant Bridge, gezien vanuit Bayside There are no Easter Eggs up here. Go away! San Fierro bij nacht ...
Geplaatst: 21 april 200718 jaren comment_659753 Wat mooie van mij: Wat mooie stenen... Boederij Mooi uitzicht op het strand van LS San Fierro Vliegveld van LS
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren comment_668612 Hier een paar van mij: RATING A.U.B.!!!!!!!! Bewerkt: 17 mei 200718 jaren door gta-freak-24
Geplaatst: 2 mei 200718 jaren comment_668710 Oke mischien beetje ver gezocht maar een typische rockstar humor dit lijkt een beetje op een: -- * piemel * -- Onder 2 ballen en dan dat lange ding wat er uit steekt RATING A.U.B.!!!!!!!! Bewerkt: 17 mei 200718 jaren door gta-freak-24
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693709 Hier heb ik een screenshot van SA met een map van Counter strike in SA (Ik heb hem nu als wallpaper ) Klik voor screenshot ! Drop gewoon je eigen screenshot Bewerkt: 30 mei 200717 jaren door GTACLAN
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693732 Heb jij dat zelf gedaan!? Met MEd? Of heb je het gedownload? Ziet er wel lekker uit.
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693736 Heb jij dat zelf gedaan!?Met MEd? Of heb je het gedownload? Ziet er wel lekker uit. Foto wel zelf gedaan jaah Gedownload , met hulp van jullie omlaag gekregen enzow... thanx daarvoor En idd ziet er heerlijk uit
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693738 Drop gewoon je eigen screenshotIndien je hiermee bedoeld dat andere leden enkel screens van een aangepaste San Andreas maps mogen posten, moet ik je (denk ik) helaas teleurstellen. Ik denk namelijk dat je dan maar een zwaar beperkt aantal reacties kunt verwachten, waardoor het topic dus niet erg waardevol zou zijn. Daarnaast bestaat er al een gelijkwaardig topic, waarin leden hen eigen screens kunnen posten. Ik voeg dit topic daarom wel even samen met het hierboven beschreven topic, zodat jij in het vervolg je screens ook kwijt kunt in dit topic, moge duidelijk zijn. Samengevoegd.
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.