Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97049 Nog even een laatste vraag over de ARMAX: is het het geld wel waar want 25,00€ is niet niks.... en is het ook een beetje makkelijk in gebruik dus weet zelfs ik hoe ik cheats meot invoere ?? (bij de free record shop zie ik wel een andere staan genaamd: Action replay 2 is dit hetzelfde? of is de een beter?) Bijna vergeten: kan ik mijn mp3-speler ook gebruike als usb stick? want ik doe dat normaal wel en om zoon stick erbij te kopen :blink: Bewerkt: 16 februari 200520 jaren door Dennizzzz
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97114 Nog even een laatste vraag over de ARMAX: is het het geld wel waar want 25,00€ is niet niks.... en is het ook een beetje makkelijk in gebruik dus weet zelfs ik hoe ik cheats meot invoere ?? (bij de free record shop zie ik wel een andere staan genaamd: Action replay 2 is dit hetzelfde? of is de een beter?) Bijna vergeten: kan ik mijn mp3-speler ook gebruike als usb stick? want ik doe dat normaal wel en om zoon stick erbij te kopen :blink: Het is het wel waard. ik heb 40 euro betaald en heb er geen spijt van. En die action replay 2 is de oudere versie. En je kan niet je MP3 speler er aan sluiten. En dan nu mijn dagelijkse foto's.
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97122 die gast heeft een dikke gun die gassie kunnen toch niet zo lompe guns dragen.
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97138 die gast heeft een dikke gun die gassie kunnen toch niet zo lompe guns dragen. bij mij kregen ze die toen ik 100% had
Geplaatst: 18 februari 200520 jaren comment_97259 Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. 2. 3. 4. 5. 6.
Geplaatst: 18 februari 200520 jaren comment_97262 ARMAX? Waar neem jij je homies wel niet allemaal naar toe mazzeltje?!
Geplaatst: 19 februari 200520 jaren comment_97472 Op mijn ARMAX stond de code van een voertuig in je garage te plaatsen. Ik koos de Bigger Airliner maar ik had juist gesaved in CJ huis... Toen ik in de garage ging kijken vloog die der gewoon uit en ontplofte die
Geplaatst: 19 februari 200520 jaren comment_97654 weer wat foto's gemaakt maar deze zijn wat minder mooi dan me vorige foto's
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100865 Kheb nieuwe ARMAX gekocht en hij doet het! Hier mijn test
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101548 Weet wat nieuwe. (sorry voor dubbelpost maar het is alweer een dag geleden)
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101642 Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ja met de ARMAX maar die code is er toch alleen voor ARMAX NTSC versie? of heb jij die zelf geconvert :blink:
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101655 Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ja met de ARMAX maar die code is er toch alleen voor ARMAX NTSC versie? of heb jij die zelf geconvert :blink: Ik ben gewoon naar een site gegaan. Die staat bij SA General, en dan vastgeplakt topic. En daar onderaan staat een Link. Dus volgens mij is dat dus niet alleen een code voor de NTSC versie. Ik gebruik dus ook de ARMAX net zoals RTS nu ook foto's post. Ik heb dus niks zelf geconvert. Bewerkt: 27 februari 200520 jaren door Mazzeltje
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.