Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 12 maart 200817 jaren comment_910428 Mijn dikke CJ : Mijn mooie lowrider, met hulp van zo'n mod die de kleuren van je auto verbeterd:
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_911087 Lang geleden dat ik nog eens screens postte. Misschien heb ik er al enkele van deze geplaatst, ik heb de mooiste eruit gehaald. Commentaar en/of tips of ratings zijn welkom! Phoe! Sorry voor de lange lijst, was nogal lang geleden. Ik kom er trouwens net achter dat ik ongeveer 300 foto's heb genomen. Wat brengt die camera in San Andreas veel extra speeluren... Bewerkt: 13 maart 200817 jaren door Velaro
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_911143 Wow! egt mooi, vooral de 3e en de laatste... Hier nog 2 van mij... Jammer dat het 'Rockstar sterrenbeeld' er niet helemaal opstaat
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911626 Ik zat wat te kloten met de animaties van Sa, en toen gebeurde dit: Zeer onduidelijk Bewerkt: 14 maart 200817 jaren door tjerk
Geplaatst: 15 maart 200817 jaren comment_912318 Ik zat wat te kloten met de animaties van Sa, en toen gebeurde dit: Zeer onduidelijk Wtf ! Heb je een mod aanstaan of drukte op allemaal knopjes tegelijk ofzo
Geplaatst: 15 maart 200817 jaren comment_912332 Nee, ik zit tegenwoordig animaties van Gta aan te passen, en toen gebeurde dit
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_918798 bijna ieder plaatje zie ik geen CJ of HUD hoe maken jullie die foto's????
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_918834 bijna ieder plaatje zie ik geen CJ of HUD hoe maken jullie die foto's???? Dat komt omdat die foto's zijn gemaakt met de Camera. Dan zie je geen HUD of CJ, maar je kan ook een foto maken van je eigen CJ. De foto's worden in de PC versie opgeslagen in 'Mijn Documten/San Andreas User Files/Gallery'.
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_918835 bijna ieder plaatje zie ik geen CJ of HUD hoe maken jullie die foto's???? Dat komt omdat die foto's zijn gemaakt met de Camera. Dan zie je geen HUD of CJ, maar je kan ook een foto maken van je eigen CJ. De foto's worden in de PC versie opgeslagen in 'Mijn Documten/San Andreas User Files/Gallery'. ok erg bedankt
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_918899 Mijn favoriete motor: Mijn favoriete gun: En nog een dikke sniper:
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.