Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 30 augustus 200816 jaren comment_1093723 Ik kon nergens m'n Shamal parkeren, maar na lang zoeken vond ik een plekje Na lang zoeken vond ik een plekje voor m'n Nevada, helaas overleefde hij het niet MegaPilot. Bewerkt: 30 augustus 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 4 september 200816 jaren comment_1098507 Twee screenie's... Die eerste: is die auto gemod? Zonee, welke auto is dat? MegaPilot.
Geplaatst: 4 september 200816 jaren comment_1098527 bij mijn weten is dat de remington, getuned bij transfender. geen mod dus. (de velgen wel zo te zien)
Geplaatst: 4 september 200816 jaren comment_1098537 Twee screenie's... Die eerste: is die auto gemod? Zonee, welke auto is dat? MegaPilot. Dat is een Buccaneer. Hij rijdt in SF vlak bij de haven. En die wielen is mod. Namelijk het 'NFS MW wheelpack for San Andreas' @ hierboven: geen remington dus Bewerkt: 4 september 200816 jaren door GTAgangsta
Geplaatst: 4 september 200816 jaren comment_1098548 Nog weer ff twee: Gay-ballas Mijn boodschappenauto:
Geplaatst: 4 september 200816 jaren comment_1098565 Twee screenie's... Die eerste: is die auto gemod? Zonee, welke auto is dat? MegaPilot. Dat is een Buccaneer. Hij rijdt in SF vlak bij de haven. En die wielen is mod. Namelijk het 'NFS MW wheelpack for San Andreas' @ hierboven: geen remington dus Fuck, geen vindplaats Maarja, ik vind wel een andere auto MegaPilot.
Geplaatst: 4 september 200816 jaren comment_1098950 ff gezocht en gevonden: Net genoeg plek om me vliegtuig te parkeren : oeps! mischien wanted level 7? :
Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103742 Hier weer ff twee screenies: Apart weertype op de mount chilliad: Windsor met dikke wielen:
Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103749 oeps! mischien wanted level 7? : Hoe heb je die gemaakt???
Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103788 Waarschijnlijk een combinatie van cheats en een carspawner (o.i.d.). Twee cheats: geen wanted level en voertuigen vliegen weg als je er tegen botst. En daarna gewoon een x-aantal Hydra's spawnen en er tegenaan botsen. ... Denk ik.
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.