Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227368 BOEM BANG KNAL BENG (gevolg: 6 sterren wanted level ) Again... En als het nu toch over auto's gaat, dit is mijn favoriete auto, gemod bij Wheel Arch Angels (het is een Sultan)
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren comment_1231548 lekker chille met me homies (in t begin ) lekker spookrijden hij zit wel lekker
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233217 hier zijn nog wat fototjes van mij: die kip heeft zin in een hotdog! WTF ruuuuuuuun!!! huh??? water in de hemels?
Geplaatst: 12 januari 200916 jaren comment_1234793 CJ wou eens iets anders doen dan alleen topcrimineel zijn en deed 3 verschillende banen... zonder succes... CJ als maaijongen (ontslagen, hij was al topcrimineel) CJ als topcrimineel (ontslagen, ze ontdekten dat hij al stuntman was en de politie telkens koffie gaf) CJ als stuntman (ontslagen, hij gebruikte de verkeerde voertuigen)
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren comment_1236548 Hallo ik heb weer fotootjes Is het verboden om te vliegen? en wat doet die man in de nieuwshelikopter? een heli in de hemels te zien?? Kan toch niet??
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren comment_1237038 Hallo ik heb weer fotootjes een heli in de hemels te zien?? Kan toch niet?? Dat is geen hemel, het is een apart soort weer wat bizar veel op hemels lijkt.
Geplaatst: 16 januari 200916 jaren comment_1238908 My special Grove street Greenwood speciaal voor als ik met gerekruteerde homies ergens heen ga. Bewerkt: 16 januari 200916 jaren door kgta forum
Geplaatst: 3 februari 200916 jaren comment_1260249 Die omschrijving is gelijk nog een link naar het foto voor als de foto HIER niet meer werkt.. ok? De auto steekt half door de grond... Gevolg: BOOOM Klaar om te botsen, piloot 1772? Die bomen zijn toch nogal gevaarlijk! Klaar om te landen? DOE HET ROOK UIT
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.