Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 28 februari 200520 jaren comment_101666 Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ja met de ARMAX maar die code is er toch alleen voor ARMAX NTSC versie? of heb jij die zelf geconvert :blink: Ik ben gewoon naar een site gegaan. Die staat bij SA General, en dan vastgeplakt topic. En daar onderaan staat een Link. Dus volgens mij is dat dus niet alleen een code voor de NTSC versie. Ik gebruik dus ook de ARMAX net zoals RTS nu ook foto's post. Ik heb dus niks zelf geconvert. Ok bedankt ik zal dan maar eens op die site gaan kijken
Geplaatst: 2 maart 200520 jaren comment_102833 Hier zijn screens maar sorry voor de slechte kwaliteit: Bewerkt: 2 maart 200520 jaren door Dragonmaster
Geplaatst: 7 maart 200520 jaren comment_105468 masterlijke plaatjes mazzeltje..lekker strak nu nog een plaatje van een getunde wagen en dan is het toppie(mazelen)...
Geplaatst: 7 maart 200520 jaren comment_105479 masterlijke plaatjes mazzeltje..lekker strak nu nog een plaatje van een getunde wagen en dan is het toppie(mazelen)... Ik heb ook wat foto's van een getunde auto's gepost een paar pagina's terug. Maar hier heb ik nog 1 plaatje dan.
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren comment_105929 Mijn CJ is gister aangereden...sindsdien zijn z'n benen wat scheef. lol deze gast zit op een ontzichtbare bank :lol:
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren comment_105970 Ik heb vandaag nog een paar SA foto's gemaakt. je leven wagen voor een foto???
Geplaatst: 10 maart 200520 jaren comment_106705 Ik heb vandaag nog een paar SA foto's gemaakt. je leven wagen voor een foto??? Toen ik deze foto maakte sprong ik net op het nippertje weg. De trein reed al aardig hard. En ik werd bijna geraakt. Maar het is wel een mooie foto geworden
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.