Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323381 Een paar home made screens van mijn nieuwste aanwinst, de Chevrolet Cobalt SS van de Nederlandse politie De mooiste uitgezocht, zie hier boven het resultaat. Ze zijn volgens mij wel gelukt. Bewerkt: 12 april 200916 jaren door _KoE_Mzungu Voldeed niet aan de regels.
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323486 Ik heb ook een paar screens: P.S: Die andromada die je soms ziet zijn verkregen door een mod en het kan zijn dat je die screens niet ziet de host waar mijn site staat waar die screenshots staan is nogal slecht en het duurt soms een tijdje tegen dat ze erop staan. EDIT: Ik heb de link en de afbeeldingen veranderd naar de oudere link van mijn site, ze werken normaal nu. Een gecombineerde afbeelding van een gemodde auto van mij: Brandweerwagen in brand xd: Blussende Brandweerwagen: Meer screenshots volgen later. Een paar screenshots zijn verwijderd >>> Door _KoE_Mzungu: In het vervolg gewoon plaatsen als afbeelding, niet als hyperlink.<<< Bewerkt: 19 april 200916 jaren door megadreams Voldeed niet aan de regels.
Geplaatst: 28 april 200916 jaren comment_1340181 Grove Street Car Meeting O.A: Citroen Chevrolet ,landrover maserati.
Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1351725 Zat me net suf te zoeken naar het knopje waarmee ik afbeeldingen in de gallerij kan zetten, maar dat is er blijkbaar alleen maar voor SL+
Geplaatst: 13 mei 200916 jaren comment_1354572 blazer en extreem hoge suburban en een vastgelopen landrover pickup trouwens deze wagens zijn te downloaden op gtainside.com bij san andreas cars chevrolet en die landrover kan je downloaden bij gtagarage.com/cars Bewerkt: 13 mei 200916 jaren door kgta forum
Geplaatst: 29 mei 200915 jaren comment_1369403 Dan post ik ook maar een paar screens: Ik sta op die tweede foto!
Geplaatst: 5 juni 200915 jaren comment_1375712 dit gebeurde er laatst toen ik een hydra had gecheat, ik heb er gelijk maar een paar screens van gemaakt en deze heb ik voor een school opdracht mogen inleveren
Geplaatst: 21 juni 200915 jaren comment_1388212 die laatste screen is wel mooi, je zie zo... uit dat pistool komen
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1393736 Ik had er nog één van het Liberty City in San Andreas.
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.