Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1455820 CJ geeft Tenpenny een knuffel*Plaatje* zeker een mod Dat is de skin van Tenpenny ipv Big Smoke in de missie 'Big Smoke', eerste missie dus .
Geplaatst: 27 augustus 200915 jaren comment_1463861 Body Armor + Desert Eagle FTW Homies say cheese Shotgunzzzz Homies cheese again
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1473977 Hoe krijg je een body armor om je heen?? ik zie hem nooit als ik hem heb gekocht of gechaet
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1473980 Hoe krijg je een body armor om je heen??ik zie hem nooit als ik hem heb gekocht of gechaet waarschijnlijk een mod
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1474435 Hoe krijg je een body armor om je heen??ik zie hem nooit als ik hem heb gekocht of gechaet Gewoon een simpele skin die je overal kan downloaden op gta sites...
Geplaatst: 19 september 200915 jaren comment_1487982 Ik heb een mooien weel uit mta maarja en nog eentje (dezen is wel uit mijn mapmod staat er een tol)
Geplaatst: 18 oktober 200915 jaren comment_1510578 Ik was op het bouwterrein en toen viel er in eens een vliegtuig uit de lucht. De brandweer kwam er aan en ik had de brandweer wagen vast gemaakt aan de hijskraan.
Geplaatst: 5 november 200915 jaren comment_1526103 Nog wat screens, heb nog eens SA gespeelt : El Quebrados, vanuit Aldea Malvada: Rodeo, vanuit het Zuiden: Santa Maria Beach, best wel mooie gloed vind ik : PS, mrtuning: ik vind de screen met de Savanne en de Blade best wel mooi . Bewerkt: 5 november 200915 jaren door Hearv94
Geplaatst: 15 november 200915 jaren comment_1532888 Mooi hoog gebouw in SF Deze agent is een hoerenloper, met een slechte smaak Mount Chiliad
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.