Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 12 maart 200520 jaren comment_107549 the godfather hoe heb jij die benen zo gezet ziet er namelijk wel heel erg grappig uit
Geplaatst: 12 maart 200520 jaren comment_107550 Fiets morphen. Weet niet hoe het precies zit maar zow heet dat.
Geplaatst: 20 maart 200520 jaren comment_110498 lol die mega close-ups ....die mensen in SA zijn best lelijk
Geplaatst: 20 maart 200520 jaren comment_110499 he waarom staan die garage poorten open bij mij staan ze dicht...en jij kan er wel in...?? :lol: :rolleyes:
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_111251 Dat zijn echt hele mooie foto's 8-Ball. Ze zijn ook mooi helder. Ga zo door zou ik zeggen. Mijn complimenten heb je al binnen.
Geplaatst: 22 maart 200520 jaren comment_111398 Dat zijn echt hele mooie foto's 8-Ball.Ze zijn ook mooi helder. Ga zo door zou ik zeggen. Mijn complimenten heb je al binnen. En mijn complimenten krijgt ie ook! :lol: Wat een prachtige foto's zeg!
Geplaatst: 22 maart 200520 jaren comment_111468 Ik maak misschien niet zulke mooie Screens als 8-Ball. Maar toch post ik ze maar.
Geplaatst: 22 maart 200520 jaren comment_111496 Mooie Screens.. Jammer dat je alleen maar van de Hummer hebt genome..
Geplaatst: 25 maart 200520 jaren comment_112673 Mooie Screens.. Jammer dat je alleen maar van de Hummer hebt genome.. ben het niet met je eens, het lijkt net een soort reclame hij kondigt een nieuwe soort auto aan mooie foto's mazzeltje
Geplaatst: 27 maart 200520 jaren comment_113593 Die hummer is zeker je favo auto Eerlijk gezegt is het helemaal niet mijn lievelings auto. Ik moest namelijk wat foto's maken van iemand van de ''Patriot''. En toen dacht ik dan post ik ook wel die foto's op het forum. Want het zijn toch wel mijn foto's , en die wil ik graag aan iedereen laten zien.
Geplaatst: 27 maart 200520 jaren comment_113999 Mooie shots Mazzeltje, als een echte autoerkoper, jammer dat ik hem niet in mijn gerage heb staan, Maar heel mooi genomen!
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.