Jump to content
Geplaatst:
comment_40258

hier kan je je eigen gemaakt screens zetten

regels:

goede kwaliteit

Nul % televisie in beeld

probeer ze het liefst via de pc te maken

Maximale breedte van je screenshots 640 pixels

Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!

ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel :)

ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:

Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!

Maximaal 3 screens per post!!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.

• Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 140.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_152756
Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink:

Weetje hoe dat komt denk ik.

Omdat iedereen die foto's poste van SA op de PC waren al heel ver in het spel.

En waren ze allemaal erg gespierd.

Dus ben je gewent geraakt aan een gespierde CJ.

En nu de mensen net SA op de PC spelen en dus helemaal niet ver zijn, zijn ze nog heel dun.

Geplaatst:
comment_152764
Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken..  :blink:

Weetje hoe dat komt denk ik.

Omdat iedereen die foto's poste van SA op de PC waren al heel ver in het spel.

En waren ze allemaal erg gespierd.

Dus ben je gewent geraakt aan een gespierde CJ.

En nu de mensen net SA op de PC spelen en dus helemaal niet ver zijn, zijn ze nog heel dun.

Neej dat bedoel ik niet, ik bedoel qua gezicht enz het is gewoon niet de CJ van de PS2 en de screens... :o :huh: Vooral niet bij die ene screen waar die hardloopt.. :unsure:

Ff voor de duidelijkheid, het komt niet door de kleren, uiterlijk, spieren enz... Ik vind hem qua gezicht heel anders... Kan ook aan mij leggen hoor.. :rolleyes:

Bewerkt: door Yohan

Geplaatst:
comment_152827

Komt omdat iedereen zijn cj anders aankleedt. De ene heeft de baard en de andere heeft een sik enz.

Edit: Nog een screenie

Bewerkt: door Exabyte

Geplaatst:
comment_153453
Sorry dat ik dit zeg maar als ik de screens zo zie dan vind ik dat gta sa op de pc er niet op vooruit is gegaan. Qua graphics.

Je kan er toch niet over oordelen.. :blink: Sommige leden draaien San Andreas niet op Very High etc.

Killed by his own car.. B) :

gallery308po.th.jpg

Geplaatst:
comment_153456

@MClaw

OMG! op welke resolutie heb jij hem staan? bij de anderen zie je echt de pixels\pollys

en bij you is het zo mooi vlak\glanzend

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.