Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152492 Ik heb ook even wat foto's gemaakt. Wel zijn ze allemaal van Los Santos omdat ik nog niet verder ben .
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152725 Ik heb em zelf (helaas) nog niet Maar die screens zijn egt een lust voor het oog!!!! We want more!!!
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152742 Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink:
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152756 Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink: Weetje hoe dat komt denk ik. Omdat iedereen die foto's poste van SA op de PC waren al heel ver in het spel. En waren ze allemaal erg gespierd. Dus ben je gewent geraakt aan een gespierde CJ. En nu de mensen net SA op de PC spelen en dus helemaal niet ver zijn, zijn ze nog heel dun.
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152764 Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink: Weetje hoe dat komt denk ik. Omdat iedereen die foto's poste van SA op de PC waren al heel ver in het spel. En waren ze allemaal erg gespierd. Dus ben je gewent geraakt aan een gespierde CJ. En nu de mensen net SA op de PC spelen en dus helemaal niet ver zijn, zijn ze nog heel dun. Neej dat bedoel ik niet, ik bedoel qua gezicht enz het is gewoon niet de CJ van de PS2 en de screens... :o :huh: Vooral niet bij die ene screen waar die hardloopt.. :unsure: Ff voor de duidelijkheid, het komt niet door de kleren, uiterlijk, spieren enz... Ik vind hem qua gezicht heel anders... Kan ook aan mij leggen hoor.. :rolleyes: Bewerkt: 10 juni 200519 jaren door Yohan
Geplaatst: 10 juni 200519 jaren comment_152827 Komt omdat iedereen zijn cj anders aankleedt. De ene heeft de baard en de andere heeft een sik enz. Edit: Nog een screenie Bewerkt: 10 juni 200519 jaren door Exabyte
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153145 Ik heb SA voor de pc, komende dagen kunt u van mijn screens genieten (hoop ik): Da's alvast 1 screen. En de 2de. Bewerkt: 11 juni 200519 jaren door need my speed
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153297 Ik heb ook zonet SA binnen op de PC. Hier zijn mijn screens al.
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153445 Sorry dat ik dit zeg maar als ik de screens zo zie dan vind ik dat gta sa op de pc er niet op vooruit is gegaan. Qua graphics.
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153453 Sorry dat ik dit zeg maar als ik de screens zo zie dan vind ik dat gta sa op de pc er niet op vooruit is gegaan. Qua graphics. Je kan er toch niet over oordelen.. :blink: Sommige leden draaien San Andreas niet op Very High etc. Killed by his own car.. B) :
Geplaatst: 11 juni 200519 jaren comment_153456 @MClaw OMG! op welke resolutie heb jij hem staan? bij de anderen zie je echt de pixels\pollys en bij you is het zo mooi vlak\glanzend
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.