Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198317 *kijkt in zijn SA fotoverzamiling* *ziet mooie foto* Bewerkt: 18 september 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198389 hee crifox, je hebt daar 3 foto's geupload, en die middelste foto, waar bijstaat ff chillen in m'n huis.. welk huis/interior is dat? en vooruit zal ik dan ook maar ff een foto uploaden om het ontopic te houden: http://usera.imagecave.com/scooter/boemm.JPG die asociale trambestuurders van tegenwoordig...
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198811 hee crifox, je hebt daar 3 foto's geupload, en die middelste foto, waar bijstaat ff chillen in m'n huis.. welk huis/interior is dat?en vooruit zal ik dan ook maar ff een foto uploaden om het ontopic te houden: http://usera.imagecave.com/scooter/boemm.JPG die asociale trambestuurders van tegenwoordig... Hahaha Die man op de tram
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_199127 hee crifox, je hebt daar 3 foto's geupload, en die middelste foto, waar bijstaat ff chillen in m'n huis.. welk huis/interior is dat?en vooruit zal ik dan ook maar ff een foto uploaden om het ontopic te houden: http://usera.imagecave.com/scooter/boemm.JPG die asociale trambestuurders van tegenwoordig... Dat is het ongebruikte save-house, aleen te vinden in interior hell of met een mod. Kijk voor info over deze mod in dit topic.
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199286 ik heb gehoord op gtaforums dat ze een hondenhok in de tuin van cj gaan plaatsen, en het interieur van het ongebruikte safehuis erin gaan plaatsen. of zoals in tekenfilms, klein hondenhok, enorm groot interieur
Geplaatst: 4 augustus 200519 jaren comment_200489 ik heb gehoord op gtaforums dat ze een hondenhok in de tuin van cj gaan plaatsen, en het interieur van het ongebruikte safehuis erin gaan plaatsen.of zoals in tekenfilms, klein hondenhok, enorm groot interieur In de tuin van CJ? Die heeft toch helemaal geen tuin? Of vergis ik me nou? *Plaatje*en hier had ik geluk En alweer een Rustler die bijna op een CJ was neergestort.
Geplaatst: 4 augustus 200519 jaren comment_200808 ik heb gehoord op gtaforums dat ze een hondenhok in de tuin van cj gaan plaatsen, en het interieur van het ongebruikte safehuis erin gaan plaatsen.of zoals in tekenfilms, klein hondenhok, enorm groot interieur In de tuin van CJ? Die heeft toch helemaal geen tuin? Of vergis ik me nou? *Plaatje*en hier had ik geluk En alweer een Rustler die bijna op een CJ was neergestort. nee, sorry in de tuin van ryder excu
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201128 Hoe parkeer in mijn auto? Ik zal proberen om het een beetje gewaagder te doen. :'D Bewerkt: 5 augustus 200519 jaren door Dri3s
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201219 http://img212.imageshack.us/my.php?image=c...leeeeeee7zm.png daar is mij schreenshot hij is best mooi trouwens.
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201282 mwa ik vind hem niet zo mooi hoor ik vindt hem eigelijk ook niet zo mooi maar dit is wel mijn schreenshot op het forum.
Geplaatst: 5 augustus 200519 jaren comment_201443 sorry was er een paar vergeten vergeef me een mooie maan: mooi uitzicht op 't moeras : wat hier aan de hand is weet ik niej: dat waren ze allemaal
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.