Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 30 augustus 200519 jaren comment_218779 En weer een nieuwe screen van Big Smoke ! Wat vinden jullie ervan?
Geplaatst: 30 augustus 200519 jaren comment_218801 Goeie Foto Big Smoke een 8.5 Hier nog wat vanmij FF stilstaan Nice Color Baby Oeps Jaja, Op het voorwiel parkeren De onthulling hoe dat kan
Geplaatst: 1 september 200519 jaren comment_219367 Ik was ff op de boot die vlakbij de gant bridge staat (die grote) met politie 3 sterren achter me aan, had een hitte zoekende bazoeka, schoot steeds op heli's op het laats ging ik weg en werd later neergeschoten, toen werd ik weer 'herboren' bij die vriendin met die lijkwagen, en dan heb je de wapens enzo nog, toen ging ik op de gant bridge staat en ging ik met rpg ofzo (hitte zoekende bazooka ging ik schieten en toen kwam er zo'n rood rond in het water dus ik dacht daar moet wat zijn ik kwam er en toen zag ik dit: ***Te grote images verwijdert*** het is met printscreen gemaakt Bewerkt: 4 september 200519 jaren door Exabyte
Geplaatst: 2 september 200519 jaren comment_219604 Whahaha het zijn vet coole screens C-J_Redman Maar je moet volgende keer wel tumbnail for forums nemen..de grootte is veeel te groot..het rekt de hele pagina uit.. maar het zijn wel coole screens zoals ik al zei..vooral de 1ste
Geplaatst: 4 september 200519 jaren comment_219978 mijn dikke auto's en de west coast customs garage(s) en een nieuwe skin voor de blade ***te grote image verwijdert***
Geplaatst: 4 september 200519 jaren comment_219982 welcome to lasventuras! beetje te hard gereden! kijk uit voor cj! mijn maatje!
Geplaatst: 4 september 200519 jaren comment_220165 Lang geleden dat ik hier wat screens gepost heb. Maar ik heb er weer 2 gemaakt. Klik op het plaatje voor een vergroting. Graag raten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bewerkt: 5 september 200519 jaren door Gunslinger
Geplaatst: 4 september 200519 jaren comment_220258 Een ontploffing.. Sorry voor de dubbelpost Bewerkt: 4 september 200519 jaren door Lennart91
Geplaatst: 6 september 200519 jaren comment_220842 ik zie niks jetse, zeker slechte kwaliteit! staat je gta echt zo op die instellingen?
Geplaatst: 6 september 200519 jaren comment_220846 hier een lollige plaat deze wou even meerijden Jij hebt zeker de beste video-kaart die er bestaat (not)
Geplaatst: 7 september 200519 jaren comment_221433 Terug van weggeweest dus met ladingen nieuwe screens: en rest volgt
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.