Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 13 december 200420 jaren comment_62962 Je vind het wel leuk om plaatjes te sturen. Die personage trouwens hoe heb je die gekregen?
Geplaatst: 13 december 200420 jaren comment_62981 Je vind het wel leuk om plaatjes te sturen. Die personage trouwens hoe heb je die gekregen? Dat is gewoon CJ zonder shirt aan. In de garderobe van een save house kun je REMOVE ITEMS (of iets in die geest) kiezen.
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63022 ja en een ketting bij pro labs, daar ook de broek,schoenen en het hockey masker. dan met die dubbelle micro SMG geeft dat een doodelijke indruk :lol: edit: en ja, plaatjes sturen vind ik leuk, maken leuker
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63380 Signaal splittenJe kunt je PS2 op deze manier op je PC aansluiten, alleen dan is hij niet aangesloten op je TV. Om ze beide tegelijk aangesloten te krijgen zul je de rood/wit/gele draad die uit je PS2 komt moeten splitten. Ik ben er (in winkels, niet op het net) naar op zoek geweest maar niets gevonden. Gelukkig had ik een scart-splitter (LET OP: er zijn veel kastjes waarmee je 3 apparaten op je TV kunt aansluiten, deze moet je dus NIET hebben, die gaat de verkeerde kant op (= een samenvoeging, geen splitsing) ) en met een aantal verloopstekkers ben ik er gekomen. Conrad heeft misschien wel kant-en-klare splitter. EDIT: zoals tubs zegt: als je TV- of video kaart een TV-out heeft is het niet nodig een splitter te gebruiken (alleen zal altijd je PC aan moeten staan als je op je PS2 wilt spelen, of je met stekkers omsteken Nee maar je moet ook een ontvanger ergens in de huiskamer hebben zodat de afstands bediening werkt. Dit is wel extra je kan het ook simpel houden inderdaad alleen dan is het veel lastiger om screens te maken nu hoef ik maar 1 druk op de knop! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, ik loop nu steeds naar m'n PC (oke, 1.5m naast de bank, maar toch) terwijl die afstandsbediening niets ligt te doen! Je kan ook van de tv out uitgang een kabel aansluiten op de tv Heb over 2 maande mijn nieuwe pc. Wordt een HP m1190.nl Media Center Kan ik filmpjes make:p Bewerkt: 14 december 200420 jaren door ewoud
Geplaatst: 28 december 200420 jaren comment_70327 kan z;n tv kaart op elke tv meschien een dome vraag :rolleyes: <_<
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71802 Dure hardware, waardoor hij z'n PS2 met z'n pc kan verbinden lol neej man ik heb een Grpafische kaart die da kan Ati Radeon 9000 pro maar 60 euro ofzo
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71963 k wil een foto maken van een vucht met een monstertruck van de mount chilliad maarre heb geen kaart meer EDIT: kaart voor foto's te maken Bewerkt: 30 december 200420 jaren door janjoker
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72395 Zouden julie hier mooie screens willen plaatsen van de mooiste uitzichtpunten in San Andreas? vanaf welk punt kun je het grootste gedeelte van de san andreas wereld zien of plaats een foto van een zonsopgang, zet hier je foto's, Ik ben Benieuwd!! SUCSESS!!!!
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72414 Hier al een !! Bewerkt: 30 december 200420 jaren door STASKO
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72418 @ STASKO Je post 2× ooit van de gehoord. Maar ik heb op dit moment geen screens
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.