Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232331 BMX Spawen, met Nitrous Oxide ergens kilometer's ver naar de zee gaan vliegen, afspringen in het waten en een hele hoop Homies spawnen. Boten spawnen voor op te staan, 6 Wanted level, geweldig! :'D
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232515 De AH is nu echt wel finished ! @ICK Ja, deze ga ik releasen samen met de Super de Koe en de Gang Skins, momenteel werk ik aan de Gang shirtjes van de Super de Koe. Tips om dit te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom ! Bewerkt: 28 september 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232535 @ Silverwing: Heb je dat met Noobmod gedaan? @ BS: Ziet er vet uit, ga je 'm ook releasen?
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232668 Ik heb bij de graphics contests gekeken, en wat inspiratie opgedaan en deze 6 foto's zijn het resultaat. Zouden jullie ze willen raten?
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232684 Prachtige foto's, ze geven allemaal zo'n rustig gevoeltje. Allemaal een 9/10, geweldige foto's. @ICK: Yep.
Geplaatst: 29 september 200519 jaren comment_232864 echt het grootste deel hier post wel pic's van het mooie landschap van SA gimme some homie love Bewerkt: 29 september 200519 jaren door Larsie Vercetti
Geplaatst: 29 september 200519 jaren comment_233170 De AH is nu echt wel finished ! @ICK Ja, deze ga ik releasen samen met de Super de Koe en de Gang Skins, momenteel werk ik aan de Gang shirtjes van de Super de Koe. Tips om dit te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom ! Leuk gedaan hoor. KUTGW! Ik hoop dat dit ook in de Humormod komt!
Geplaatst: 29 september 200519 jaren comment_233180 De AH is nu echt wel finished ! @ICK Ja, deze ga ik releasen samen met de Super de Koe en de Gang Skins, momenteel werk ik aan de Gang shirtjes van de Super de Koe. Tips om dit te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom ! Leuk gedaan hoor. KUTGW! Ik hoop dat dit ook in de Humormod komt! Nee, dit komt niet in de Humor Mod, maar als ICK deze wilt kan hij het altijd wel via MSN vragen . Dit gebouw komt echter wel in mijn eigen mod genaamt "Prijzenoorlog" . Het meeste wat er in komt hebben jullie al gezien in dit topic, binnenkort maak ik er een topic over in het Modding gedeelte . Ik plaats straks even een screen van een Trailer (Voor vrachtauto's) . Edit: Screen komt later, heb een bug ontdekt die ik eerst even moet fixen . Ik weet niet hoe, maar ik heb opeens geen bug(s) meer in de trailer Bewerkt: 30 september 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 30 september 200519 jaren comment_233690 de 1ste is wat triest 5/10 de 2de lijkt er meer op 9/10 Bewerkt: 30 september 200519 jaren door gtagangster
Geplaatst: 30 september 200519 jaren comment_233715 @Big Smoke: KUTGW, ze zijn echt vet! @Maze: Zeer mooi 9.5/10 Ik heb ook nog wat gefotografeerd 1. 2. 3. 4. Rate iemand?
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.