Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235317 Ik ga met Thabit mee, zijn erg mooie screens! Vooral omdat je objecten op de voorgrond hebt, en in de verte bijv. de mount chilliad, het lijkt wel alsof dit "diepte" geeft Van mij krijgen ze allebei een: 9/10
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235557 mijn beoordelijng op barcelone: 1: 7.5/10 wel mooi dat uitzicht mara er is niet iets bijzonders aan 2; 9 /10 hier zit wle wat bijzonders aan dus een hoger cijfer. ik hoop dat je er wat mee kunt
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235618 best mooie foto maar ik geef hem een 7.5. sluit ik me bij aan. omdat het is niets bezonders je ziet alleeen een trein in een tunnel. als het nou een trein in een zeer mooi landschap met de zon erbij was geweest was hij zeker hoger gerate Groeten Ikkes
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_236075 Ik weet niet of dit wel eens gezien is maar goed hier een screentje van mij Later FF klikken hier is leuk
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_236076 Ik weet niet of dit wel eens gezien is maar goed hier een screentje van mij LaterFF klikken hier is leuk die was zeker al bekend Het is bevestigd als officiele Easter Egg, voor meer info kun je kijken in de Walktrough, (deze is jammer genoeg tijdelijk off line)
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_236079 keb een screentje gemaakt van mn 6 sterren achtervolging KVondt dat er qwa wateractiviteit weinig aanbod bekent is vandaar deze (Willen jullie deze Rate'n) thxx 6StarWanted screenshot klik hier
Geplaatst: 3 oktober 200519 jaren comment_236098 7/10 niet echt bijzonder. Ik ben het helemaal met jou eens
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.