Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75672 *ik maak een 2de post omdat ik in die eerste post maar 10 screens kan posten (in overleg met BrokenTable)* Hier heb ik een paar screens van de serial killer Beetje onduidelijk, omdat hij op volle snelheid was Bewerkt: 10 januari 200520 jaren door petersmurfje
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79002 Dat ligt er helemaal aan hoeveel geld je er aan wilt besteden. Ik zou gewoon die Tubs heeft nemen. Kijk bovenaan dit topic voor de afbeelding.
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79106 Ik zou het niet weten. Ik heb zelf heb ook een video kaart alleen ik weet niet hoe die heet. Dit is die van Tubs
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79237 Willen jullie aub niet deze topic bevuilen met dit soort oftopic talk over TV kaarten. Doe dat maar in het Computer forum. Ik geef weer het goede voorbeeld:
Geplaatst: 14 januari 200520 jaren comment_80634 hier is mijn plaatje alleen .. een beetje slechte kwaliteit plaatje
Geplaatst: 15 januari 200520 jaren comment_81219 deze vind ik wel mooi, en vredig vooral dat verdig als je er met een quad door heen gaat krossen maar wel mooi gevonden
Geplaatst: 15 januari 200520 jaren comment_81590 Ik zal me er aan houden en zou dus ook even een paar screens posten. Het zijn een paar reclame borden. Candy Suxx True Crime Mooie roze/rode lucht. Bewerkt: 16 januari 200520 jaren door petersmurfje
Geplaatst: 19 januari 200520 jaren comment_83724 mijnes DudeDude wist je dat die eerst screen een screen van de veel gezochte Andromada is :o ? Hoe ben je er aan gekomen :unsure: ? Deze Andromada is namelijk graag gezocht.
Geplaatst: 20 januari 200520 jaren comment_84024 mijnesDudeDude wist je dat die eerst screen een screen van de veel gezochte Andromada is :o ? Hoe ben je er aan gekomen :unsure: ? Deze Andromada is namelijk graag gezocht. dat kan je lezen in dit topic je hebt er wel een AR2V2 voor nodig of een AR MAX
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.