Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 21 oktober 200519 jaren comment_250167 1. wel mooi: 8 2. ook mooi, maar was beter geweest met de zon op de achterkant 7,5 3. 8 4. mooi: 8.5 wat van mij: allemaal lachen naar t voegeltje :'D klik Downtown + Glen Park klik Downtown in de storm klik Stukje Mulholland klik Los Santos in de regen klik Badlands at night klik Warenhuis klik klik de pier vanaf t strand klik de pier klik klik klik skyline van LS klik RATE!!! Bewerkt: 21 oktober 200519 jaren door italia_juju
Geplaatst: 21 oktober 200519 jaren comment_250804 @Italia_Juju: allemaal best mooi 7.5 Ik was de handling file aan het veranderen.. Eerst was de auto telaag(Hij hing aan de grond): Toen tehoog: En nou is ie goed(alleen de de vering mag iets soepeler): Wat vinden jullie ervan ? (PS:auto heb ik natuurlijk niet zelf gemaakt) Bewerkt: 21 oktober 200519 jaren door kraay
Geplaatst: 21 oktober 200519 jaren comment_250842 1. wel mooi: 82. ook mooi, maar was beter geweest met de zon op de achterkant 7,5 3. 8 4. mooi: 8.5 wat van mij: allemaal lachen naar t voegeltje :'D klik Downtown + Glen Park klik Downtown in de storm klik Stukje Mulholland klik Los Santos in de regen klik Badlands at night klik Warenhuis klik klik de pier vanaf t strand klik de pier klik klik klik skyline van LS klik RATE!!! welke vinden jullie de mooiste van die allemaal? ik de 2de
Geplaatst: 21 oktober 200519 jaren comment_250853 @Mazzeltje: Wat is er met die Politie Auto aan de hand ? Ik weet niet echt wat er met die auto's zijn. Ik had dit probleem ook al met GTA Vice City. Ik denk dat het door mijn slechte Videokaart komt. Zoals je ziet is het ook in de filmpjes.
Geplaatst: 21 oktober 200519 jaren comment_250890 je moet eens die cheat doen waar je allemaal zwarte auto's krijgt, en roze, kijken of t dan nog zo is Big Smoke: Let op je aantal posts per dag ;-), gisteren deed je het ook dus let er even op.. edit door mij: oke, zal t niet meer doen weer wat screens: (k begin t leuk te vinden ) Mount Chiliad >>klik<< Blueberry <<KLIK>> Zondsondergang in de Badlands klik Zie de maan schijn door de bomen... Klik Bomen + zonsopgang klikken Bliksemflits klikkkkk Was k lekker met Catalina nt bellen, strort er een vliegtuig naast me neer klik De pier met zonsondergang klik Zie de maan schijn door de bomen 2 klik Los Santos met zonsondergang klik RATEN MAAR Bewerkt: 22 oktober 200519 jaren door italia_juju
Geplaatst: 22 oktober 200519 jaren comment_251855 Wat vinden jullie van mij Home-made Screen Ik ging ff SA mappen Nu ken ik leren tellen alleen zit ik vats bij 5 en 6 Bewerkt: 22 oktober 200519 jaren door Big Bear
Geplaatst: 22 oktober 200519 jaren comment_251892 Wat vinden jullie van mij Home-made ScreenIk ging ff SA mappen Nu ken ik leren tellen alleen zit ik vats bij 5 en 6 Haha Die wil ik ook, waar kan ik hem downloaden Hier weer 1 van mij:
Geplaatst: 22 oktober 200519 jaren comment_252087 Erg mooie screens Lennart, ze verdienen allemaal een 9.0!
Geplaatst: 25 oktober 200519 jaren comment_252850 Wie zegt er dat mowers sloom en saai zijn? Hierna piep je wel anders. Dat is nou een voorbeeld van high pimping Kijk maar naar de kilometer teller Een beetje op hol geslagen
Geplaatst: 26 oktober 200519 jaren comment_253474 Wie zegt er dat mowers sloom en saai zijn?Hierna piep je wel anders. Dat is nou een voorbeeld van high pimping Kijk maar naar de kilometer teller Een beetje op hol geslagen hoe krijg jij die kilometer teller? ik heb m ook, maar bij mij doet ie t niet
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.