Jump to content
Geplaatst:
comment_40258

hier kan je je eigen gemaakt screens zetten

regels:

goede kwaliteit

Nul % televisie in beeld

probeer ze het liefst via de pc te maken

Maximale breedte van je screenshots 640 pixels

Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!

ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel :)

ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:

Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!

Maximaal 3 screens per post!!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.

• Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 141k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_339525

Hier zijn een paar foto's van een auto die ik heb getuned :*D:bier:

Als je ze in het groot wilt zien, moet je erop klikken.

1.

ride10sm.th.jpg

2.

ride21po.th.jpg

3.

ride30bg.th.jpg

4.

ride45mz.th.jpg

Ik zou graag een rating hebben over mijn foto's, want dat kan alleen maar leiden tot betere inspiratie of foto's :)

Geplaatst:
comment_339686

Ik vind je getunde Blista Compact best wel mooi. Ik vind alleen de kleur er niet zo bij passen, komt namelijk een beetje saai over. Gebruik dus een wat fellere kleur voortaan. :)

En nog een tip: Fotografeer je auto in een mooi gebied, zoals 'The Dessert' ofzo. Hierdoor krijg je een mooier beeld van je screen, en oogt deze daarom ook mooier. ;)

Geplaatst:
comment_340088
Hier zijn een paar foto's van een auto die ik heb getuned :*D:bier:

Als je ze in het groot wilt zien, moet je erop klikken.

1.

ride10sm.th.jpg

2.

ride21po.th.jpg

3.

ride30bg.th.jpg

4.

ride45mz.th.jpg

Ik zou graag een rating hebben over mijn foto's, want dat kan alleen maar leiden tot betere inspiratie of foto's :)

je kon deze beter in het topic coole car screens+filmpjes zetten :) buiten dat zijn je screens mooi maar zoals julio zegt probeer je wagen bij een andere mooi plaats te zetten.bv de dessert bij zonsondergang

Geplaatst:
comment_342475

Hehe, in Vice City kreeg je nadat je de 100% voltooid had ook een gelijkwaardig kledingstuk, in de vorm van een t-shirt welteverstaan. Hoe kom je aan deze trui? Zelfgemaakt of gedownload misschien? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.