Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_385991 Je rate onderbouwen is zoiets als dit: Mooie foto, hij is goed genomen, op een goed tijdstip, zodat je de zon mooi ziet. Het uitzicht is ook mooi, lekker rustig, niet te druk enzo. Over het algemeen een goed genomen foto, en ik geef je er een 8.5 voor! Dit is ook meteen mijn rate! Bewerkt: 9 april 200619 jaren door Froodooo
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386535 Ik heb hier nog een screen van de NES die ik gemod heb: Bewerkt: 9 april 200619 jaren door W³bster
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386539 Hier nog vier foto's die ik heb gemaakt voor de derde fotocontest, maar die ik toch niet gebruikt heb. Was een beetje te "simpel" voor de contest. Was eigenlijk bedoeld voor de eerste ronde, maar deze foto vond ik iets sfeervoller. Oorspronkelijk gemaakt voor de finale, maar ik vond het lege stuk links niet zo mooi. Volgens mij ook gemaakt voor de finale. Ik vond deze foto nogal grauw en een beetje saai. Ratings zijn van harte welkom... ________ @ W³bster: Afbeeldingen op het forum mogen maximaal 640 pixels groot zijn, anders rek je de layout uit.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386654 1: 7,5 mooi 2: 7 jammer van die palen, maar ik moet niks zeggen want ik had elektriciteitslijnen door me foto's heen lopen 3: 8 die is wel mooi 4. 6.5 inderdaad een beetje saai vat t niet te serieus op, ik kan voor geen meter raten
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386672 Mooie screens Gunslinger. 1ste:8 2de:7 3de:8 4de:7.5 Algemene indruk:mooi. Bewerkt: 9 april 200619 jaren door svenie
Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387494 1e: 7 (een beetje simpel zoals je al zei) 2e: 6.5 (die palen maken het niet zo mooi meer als het zonder palen zou zijn) 3e: 9 Perfect (alleen dat kleine niet volladen stukje haalde er een punt vanaf) 4e: 6 (grauw en somber) Tip: je kon ook een foto nemen midden op de dag.
Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387505 @ Gunslinger, mooie rustige screens Ik geef ze allemaal hetzelfde cijfer: 7.5
Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387653 Hier nog wat foto'tjes van mij: 1. 2. 3. Onderbouwd(e) commentaar / rates graag . Hier nog eentje van mij: [foto] Ondrebouwde rate graag . Wat is Ondrebouwde rate? nouwja, als je gewoon raten bedoeld, geef ik je foto een: 8 Een onderbouwde rate is dus wat je nu niet doet. Waarom geef je een 8, wat kan er beter, waar moet ik op letten, enz. . Kortom, commentaar waar ik iets aan heb . Gr. Alexy Bewerkt: 10 april 200619 jaren door Alexy
Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387819 Aha, nou dat weet ik dan ook weer Ik zal dan nu effe commentaar op je foto's geven: de eerste 9.5, ZEER mooi, vooral omdat de lijnen erg strak zijn, en de lucht is mooi. de tweede 6.5, want ik vind het paarse niet echt mooi erbij staan. (bij de desert) de derde 7.5, deze gaat wel, gewone foto, alleen wel een 7.5 omdat deze vanuit een mooi punt is genomen. Nou, hopelijk heb je hier dan wel wat aan Niels edit: foutje met de cijfers Bewerkt: 10 april 200619 jaren door niels_pwnt
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_387843 Gr. Alexy 1e vind ik zeer cool , 9+ je vraagt om onderbouwing .. ik kan wel zeggen dat de rooie brug of iets meer of iets minder op de foto gemogen had .. kijk maar eens met paint of photoshop hoe die er dan uitziet (zonder) ik neem aan dat je niet de foto in photoshop oid nabewerkt hebt ? bedoel , beetje smokkelen is niet erg , toch ?.. ik heb nu ook ontdekt hoe ik overal kan staan en voor screenshots is dat zeer handig .. maar photoshop (en ik zeg niet dat dit met shop is gedaan) gaat wss over het randje Bewerkt: 11 april 200619 jaren door coz
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_387941 Hier nog wat screens van mij: Info:Uitzicht op Mt.Chilliad. [/url Info:Een watreplasje. Info:Mijn remington. Info:Nogmaals Mt.Chilliad. Rates zijn altijd welkom. Bewerkt: 11 april 200619 jaren door svenie
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_387946 1. 6,5 (niet zo duidelijk) 2. 7,5 (niet al te speciaal) 3. 8 (vind ik persoonlijk wel mooi) 4. 9 (mooie foto met die Rustler ) XboxGta
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_387980 1. 6,5 (niet zo duidelijk)2. 7,5 (niet al te speciaal) 3. 8 (vind ik persoonlijk wel mooi) 4. 9 (mooie foto met die Rustler ) XboxGta Voor mij de zelfde commentaar, maar ik ben iets milder dan xboxgta! 1. 7 2. 8.5 3. 8 4. 9
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388219 Gr. Alexy 1e vind ik zeer cool , 9+ je vraagt om onderbouwing .. ik kan wel zeggen dat de rooie brug of iets meer of iets minder op de foto gemogen had .. kijk maar eens met paint of photoshop hoe die er dan uitziet (zonder) ik neem aan dat je niet de foto in photoshop oid nabewerkt hebt ? bedoel , beetje smokkelen is niet erg , toch ?.. ik heb nu ook ontdekt hoe ik overal kan staan en voor screenshots is dat zeer handig .. maar photoshop (en ik zeg niet dat dit met shop is gedaan) gaat wss over het randje Nee, niks bewerkt , puur natuur . Maar hoe kan je trouwens overal staan ?. Ik spawn weleens een hydra, en ga dan vliegen, en neem een screenshot (n00bmode V2.0), maar verder weet ik ook niks. Nog bedankt voor de tip trouwens. Bij dat hoge gebouw met die "antenne" (wat is dat voor ding?) erop, is het ook wel jammer dat die antenne net niet helemaal op de foto staat . Gr. Alexy Bewerkt: 11 april 200619 jaren door Alexy
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388731 een cam mod Software - GTA: San Andreas Camera Hack - v1.2 nou niet ineens allemaal mooiere fotos dan ik maken he
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.