Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467137 Eigenlijk wel een beetje een aparte sig, ik verveelde me dus ik ging op Photoshop alles maar wat door elkaar gooien en wat liggen klooien en uiteindelijk is er toch nog iets vrij moois uitgekomen.
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467479 Wel erg mooi,Abstract is ook een beetje mijn stijl dus ik vind hem echt mooi Allen die rode randen die komen onder de signature uit rate 8/10
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren Auteur comment_467658 Ik heb de borders weggehaald, ik vind hem eigenlijk beter zonder border dan met een 1px.
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467664 Sorry SW maar ik vind hem niet zo mooi De 2e is al een stuk beter dan de eerste maar toch ''voel'' ik hem niet zo.. Ook vind ik de tekst raar verwerkt, ik zou hem in een hoekje zetten, en een klein beetje transparant. Een 6/10.
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467670 Ik vind hem ook niet zo mooi, ik vind het allemaal eigenlijk een beetje wazig. De tekst is ook op een rare plek geplaatst, en misschien kon er beter ''Silverwing'' staan dan ''SW''. Dat vult het ok weer een beetje op. Ik geef deze een 6.5/10.
Geplaatst: 15 juli 200618 jaren Auteur comment_467962 De tekst is er inderdaad maar wat snel opgezet, maar ik heb ook niet veel tijd besteed aan mijn signature. Ik vind hem trouwens niet wazig maar goed... Ik heb met mijn broer een signature gemaakt rond de zelfde stijl, hij is wel wat druk, maar dat is zijn smaak.
Eigenlijk wel een beetje een aparte sig, ik verveelde me dus ik ging op Photoshop alles maar wat door elkaar gooien en wat liggen klooien en uiteindelijk is er toch nog iets vrij moois uitgekomen.