Jump to content
  • Reacties 43
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

welke leeftijd moet gta hebben? 57 leden hebben gestemd

1. 1. welke leeftijd moet gta hebben?

• 18+
      11
    • 16+
      29
    • 12+
      32
    • 10+
      12

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_40406
18+ is te overdreven.

12+ te jong

Ik zeg 16+

(Al speelde ik het op m'n negende ook B) )

helemaal mee enns se7en het maakt toch niet uit wat er staat 12+ 16+ 18+ het word toch gespeelt door iedereen ongeacht de leeftyd dus ik ga voor 16+ ligt in het midden 12+ is idd te jong en 18+ is te oud

Geplaatst:
comment_40417

Het is 18+ maarja dat is all1 omdat er een beetje bloed in voorkomt, ik vind dat wel overdreven marz e zullen er zo zn redenen ervoor hebben natuurlijk, van mij mag het 16+

Geplaatst:
comment_40446

Ik zal wel de furie van iedereen hier op de nek halen, maar 18+ lijkt mij een prima grens. GTA is niet bedoelt voor kinderen. Ouders die anders oordelen mogen het best voor hun kinderen kopen, maar die beslissing ligt niet bij minderjarigen.

Geplaatst:
comment_41018
Ik zal wel de furie van iedereen hier op de nek halen, maar 18+ lijkt mij een prima grens. GTA is niet bedoelt voor kinderen. Ouders die anders oordelen mogen het best voor hun kinderen kopen, maar die beslissing ligt niet bij minderjarigen.

Das echt iets voor iemand die misbruik maakt van zijn leeftijd, het zelfde geld voor sigaretten, je bent 14, er verlsaafd aan, maar je mag ze nog niet kopen omdat je nog niet 16 bent, dat vind ik het afnemen van iemand zijn hobby.

Ik weet dat roken geen hobby is maar gta wel gelukkig krijg ik GTA zo mee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.