Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40410 Zoals ik afgelopen dinsdag al meldde in een ander topic zal ook MediaMarkt vandaag releasen. De prijs bedraagt 49,98 volgens de advertentie in de krant van vandaag.
Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40412 Wel een mooi prijsje, jammer dat bij mij in de buurt geen Media Markt is....... Maarja ik krijg hem ook vandaag van Dimensionplus.
Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40488 Bij mij is ook geen MediaMarkt in de buurt. Ik wilde hem eerst op internet bestellen (op een Engelse site, ongeveer 45 euro), maar ik heb geen zin om te wachten. Ga wel naar de Intertoys
Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40555 Bij ons wel...Maar ik heb weer geen PS2 <_< Mja ff over die mediamarkt..Egt een fijne winkel..Alles is er heel goedkoop omdat ze hele grote partijen producten in 1 keer bestellen. En over de kwaliteit is niet te twisten. Mediamarkt is dus egt een aanraden voor de mensen die het nog niet wisten
Zoals ik afgelopen dinsdag al meldde in een ander topic zal ook MediaMarkt vandaag releasen. De prijs bedraagt 49,98 volgens de advertentie in de krant van vandaag.