Jump to content
Geplaatst:
comment_468314

Het is eigenlijk kwa onderwerp al duidelijk als ik een player de code in wil laten typen bevoorbeeld /zwerver

dat er dan in een gametextforall("~W~playerid is zwerver geworden); dat tie dan in dat berichtje voor iedereen de playerid die de code in heeft getypt weer geeft dus op het plaatsje van de tekst playerid ik had dit al geprobeerd [iD] maar toen in game gaf hij dit weer ID* IS ZWERVER GEWORDEN

HEluuup graag.

Dank jullie alfast greats xwa

Bewerkt: door Xwa

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_468345

Kwa is qua trouwens ;). Maar dit zou moeten werken:

new mssg[256];
format(mssg,sizeof(mssg),"~w~%d is een zwerver!",playerid);
GameTextForAll(mssg);

Enjoy ;)

Hij geeft in dit stukje ( GameTextForAll(mssg); ) twee warnings

Hier het hele stukje

if(strcmp(cmd, "/zwerver", true) == 0) {

new mssg[256];

format(mssg,sizeof(mssg),"~w~%d is een zwerver!",playerid);

GameTextForAll(mssg);

return 1;

}

Bewerkt: door Xwa

Geplaatst:
  • Auteur
comment_468375

Gametext for all heb ik wel ergens in mijn script staan alleen moet er 8000,3 achter dat zal het probleem wel wezen.

EDIT:Probleem lag aan wat ik net zij van dat 8000,3 der achter hij werkt hartelijk dank jarno :D

Bewerkt: door Xwa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.