Jump to content
Geplaatst:
comment_468729

Hey savegame-gekken! :D

Dit keer zijn we terug, met een een vernieuwde versie. Jullie weten hoe het gaat, gewoon heel simpel, gewoon posten dat je de savegame doet en die ander wacht, totdat jij de savegame weer gepost hebt en kan de ander verder. De eerste versie was een beetje uit de hand gelopen dus daarom gaan we overnieuw! Hieronder volgen de regels om het spel zo prettig mogenlijk te laten verlopen. Ohja, de gewone regels tellen hier ook. :clown:

• Post een bericht, waarin je zegt. Ik doe hem wel, als je de missie(s) af hebt . Edit je je bericht.
  • Maximaal 1 missie per persoon per keer.
  • Het lijstje in deze post moet van boven naar beneden gehaald worden.
  • Knoei niet met de savegames! Dus niet cheaten, mods installeren, etc.
  • Kan je de missie niet halen? Niet erg, post gewoon dat iemand anders de missie(s) kan doen.
  • Bij spam kan je een verwijdering van je bericht verwachten
  • Wanneer je expres geld uitgeeft aan allerlei dingen (kleren), je in de min gaat staan, je expres je laat dood gaan/busted worden of andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, kan je een verbod op het spelen van savegames in dit topic verwachten.
  • Je mag 1 keer in de 2 dagen, 1 missie doen.
  • Je hebt 1 dag de tijd om de savegame te halen, als je gezegt hebt om de savegame te doen.
  • Je upload je savegame via "Jou persoonlijke bijlagen" of via Rapidshare.de. Laat de savegame zolang staan totdat hij minimaal 2 keer is gedownload.
  • Als je wilt mag je de beloning erbij zetten.
  • Ga géén savegame's reserveren maar wacht gewoon totdat het persoon die bezig is de savegame gepost heeft. Dan mag jij.
  • ALLEEN VERSIE 1
  • Hieronder vind je een savegame lijst, hoe we het spel spelen en in welke volgorde we de storeline qua missies doen. HOud je je er niet aan? Maak je 1x een fout? Je wordt gewoon gekicked uit dit 'spel'.

Mansion Missies

[*] A Home in the Hills

[*] Vertical Bird

[*] Home Coming

[*] Cut Throat Business

Grove Street Missies

[*] Beat Down on B-Dup

[*] Grove 4 Life

[*] Riot

[*] Los Desperados

[*] End of The Line

Bij overtreding van deze regels, kan je een postverbod in dit topic krijgen!!

Bij deze zijn jullie alllemaal uitgenodigd!

VRAGEN / REACTIES??? (Stel ze daar!)

----------------------------------------------

Let's go!

Gehaald: Big Smoke

Bewerkt: door Dutchy3010

• Reacties 124
  • Bezichtigingen 13.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_472683

Ik heb de missie 'Life's a beach' gehaald. Ik moest hier de geluidsinstallatie van de DJ stelen voor OG Loc. Ik had eerst wat problemen omdat mijn toetsenbord niet goed werkte, maar daarna ging het prima en had ik een hoge score. :)

Beloning:

Respect +

Extra: Op het dak van het motel in Jefferson heb ik de Micro SMG geruilt voor een SMG, die beter is. Ik heb hiermee nu 210 kogels, wat meer is dan met de Micro. Verder heb ik de 'Majestic' uit de garage gebruikt om naar OG Loc te rijden, en heb op het einde met een Oceanic teruggereden, die ik in de garage heb geplaatst. Eén van mijn favoriete auto's. :engel:

Savegame: >Klik<

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_472749

Madd Dogg's Rhymes - Mission Passed!

Beloning: Respect +

Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_473852

er zijn 24 uur voorbij sorry Ruud, ik doe hem wel ff

Missie gehaald: Burning Desire

Beloning: Geen

Extra: Denise Robinson is nu je vriendin, je kunt nu regelmatig met haar daten. Ook zijn de missies van Sweet weer beschikbaar.

Savegame: Download

Bewerkt: door Lance Dance

Geplaatst:
comment_474181

Gray Imports - Mission Passed!

Beloning: Geen!

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_474200

ik doe de volgende :Y

EDIT:

Tofste missie Los Santos gehaald ^^

Doberman

Belong: Respect +

Extra:

- Ik ben je PCJ in de garage kwijtgeraakt maar er staat nu een savanne in de plaats

- Ik heb 3x 9mm gekocht en heb daarmee de missie gedaan (nu heb je nog in de 60 bullets over ofzow)

- Er komt nu geld bij CJ's huis

- Ook nog wat extra geld van wat andere Ballas die ik doodgesneden heb :Y:engel::schater::schater:

Bewerkt: door vegetassj22

Geplaatst:
comment_474953

Mission Passed: Reuniting The Families

Beloning: Respect +

roflho7.th.jpg

@Post hieronder: regels zijn regels, je mag morgen pas weer een missie doen, als je Reuniting The Families nog wil spelen download je hem gewoon en doe je hem ook ;)

Bewerkt: door Typhoon

Geplaatst:
comment_474969

Gehaald: The Green Sabre.

Beloning: Niks

Extra: Badlands missies zijn nu beschikbaar.

thegreensabrekd7.th.jpg

Veel succes met de volgende missie. ;)

Bewerkt: door Bling

Geplaatst:
comment_474994

Ik wil next :D.

Badlands - Mission Passed!

Beloning: Niets :(

Geen cheats/mods gebruikt uiteraard.

Heb wat wapens gekocht :), want er waren geen politiemannetjes in de buurt :engel:...

Groetjes, Dutchy3010

post-33831-1153744442.jpg

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_475048

ik wil deze doen hij is klaar we hebben 2000 dollar verdiend als belonning first date passed The Truth heeft al gebeld next geen cheats of mod gepruikt een keertje ziekenhuis

Bewerkt: door libertycitypc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.