Jump to content
Geplaatst:
comment_468729

Hey savegame-gekken! :D

Dit keer zijn we terug, met een een vernieuwde versie. Jullie weten hoe het gaat, gewoon heel simpel, gewoon posten dat je de savegame doet en die ander wacht, totdat jij de savegame weer gepost hebt en kan de ander verder. De eerste versie was een beetje uit de hand gelopen dus daarom gaan we overnieuw! Hieronder volgen de regels om het spel zo prettig mogenlijk te laten verlopen. Ohja, de gewone regels tellen hier ook. :clown:

• Post een bericht, waarin je zegt. Ik doe hem wel, als je de missie(s) af hebt . Edit je je bericht.
  • Maximaal 1 missie per persoon per keer.
  • Het lijstje in deze post moet van boven naar beneden gehaald worden.
  • Knoei niet met de savegames! Dus niet cheaten, mods installeren, etc.
  • Kan je de missie niet halen? Niet erg, post gewoon dat iemand anders de missie(s) kan doen.
  • Bij spam kan je een verwijdering van je bericht verwachten
  • Wanneer je expres geld uitgeeft aan allerlei dingen (kleren), je in de min gaat staan, je expres je laat dood gaan/busted worden of andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, kan je een verbod op het spelen van savegames in dit topic verwachten.
  • Je mag 1 keer in de 2 dagen, 1 missie doen.
  • Je hebt 1 dag de tijd om de savegame te halen, als je gezegt hebt om de savegame te doen.
  • Je upload je savegame via "Jou persoonlijke bijlagen" of via Rapidshare.de. Laat de savegame zolang staan totdat hij minimaal 2 keer is gedownload.
  • Als je wilt mag je de beloning erbij zetten.
  • Ga géén savegame's reserveren maar wacht gewoon totdat het persoon die bezig is de savegame gepost heeft. Dan mag jij.
  • ALLEEN VERSIE 1
  • Hieronder vind je een savegame lijst, hoe we het spel spelen en in welke volgorde we de storeline qua missies doen. HOud je je er niet aan? Maak je 1x een fout? Je wordt gewoon gekicked uit dit 'spel'.

Mansion Missies

[*] A Home in the Hills

[*] Vertical Bird

[*] Home Coming

[*] Cut Throat Business

Grove Street Missies

[*] Beat Down on B-Dup

[*] Grove 4 Life

[*] Riot

[*] Los Desperados

[*] End of The Line

Bij overtreding van deze regels, kan je een postverbod in dit topic krijgen!!

Bij deze zijn jullie alllemaal uitgenodigd!

VRAGEN / REACTIES??? (Stel ze daar!)

----------------------------------------------

Let's go!

Gehaald: Big Smoke

Bewerkt: door Dutchy3010

• Reacties 124
  • Bezichtigingen 13.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_479518

Gehaald: Mike Toreno

Beloning: $7000, Respect+

Extra: Ik moest de Micro SMG opmaken om die mannetjes neer te knallen, en een paar shotgun kogels om de bus kapot te schieten.

Savegame: Download

Geplaatst:
comment_480709

Outrider - Mission Passed!

Beloning: $9.000,-

- Respect +

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_480732

Ik wil de volgende wel doen :).

Sorry dat het zolang duurde, ik was het een klein beetje vergeten.. :$

Snail Trail - Mission Passed

Beloning: geen.

Wel een beetje Bike-skill erbij ;).

Groetjes, Dutchy3010

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_481031

Gehaald: Ice Cold Killa

Beloning: $12000, Respect+

Extra: 1 raket uit de Rocketlauncher en een paar Sniper kogels opgemaakt. Jizzy's Micro SMG opgeraapt en Jizzy's Pizzaboy in de garage gezet.

Je kunt nu Cesar gaan ontmoeten aan Pier 69.

Geplaatst:
comment_481468

Toreno's last Flight - Passed!

Ik heb de missie: 'Toreno's last Flight' gehaald voor de 'The official forum-savegame v2!' zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Ik zal het even kort houden in deze missie moet je de helicopter van Toreno uit de lucht halen, achtervolg hem en probeer hem om te halen met een vlammen-werper. Neem bij voorbaad een Hittegevoelige vlammenwerper, die vind je op San Fierro Airport. Neem ook voldoende vorosprong op de Heli zodat je hem gemakkelijk kunt laten exploderen. Ik heb opgeslagen bij de garage in Doherty, en ik wens de andere deelnemers veel succes en plezier met het verdere verloop van het verhaal.

Beloning: $18.000, Respect +

gtasa2006080315390867op4.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

Geplaatst:
comment_482140

Mountain Cloud Boys - Mission Passed!

Beloning: $5000

- Respect +

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_483697

Gehaald: Ran Fa Li

Beloning: $6000, Respect+

Extra: $100 uitgegeven aan Pay 'N' Spray om de politie kwijt te raken, een paar MP5 kogels opgemaakt om de Da Nang Boys neer te knallen.

Verder heeft Catalina gebeld om je eens flink uit te kafferen.

Geplaatst:
comment_483702

Ik doe de volgende wel. :)

Edit:

Missie gehaald: Lure

Geen cheats of mods gebruikt, ik heb geen geld uitgegeven of kogels verspild..

Savegame zit bij de bijlage..

Bewerkt: door Goliat

Geplaatst:
comment_487176

Gehaald: Amphibious Assault

Beloning: $11000, Respect+

Extra: Maximum Lung Capacity gehaald om deze missie te kunnen doen, en een paar Sniper en Silenced 9mm kogels opgemaakt om de mannen aan boord van het schip te doden.

Geplaatst:
comment_491097

Leeft iedereen nog?? :?

Er is al bijna een week voorbij dus ik zal de volgende dan ook maar doen :{

Gehaald: The Da Nang Thang

Beloning: $15000, Respect+

Extra: Ik heb voordat ik de missie startte Armor gehaald bij Ammu-Nation, op het schip vond ik nieuw Armor vlak voordat ik de Snakehead vermoordde, dus we hebben weer vol Armor.

Verder nog Tec-9's opgeraapt van de neergeschoten vietnamesen, en een Katana gehad van de Snakehead.

Bewerkt: door Lance Dance

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.