October 28, 200421 yr GTA loser jij weet onderhand toch wel in welk forum je een topic moet plaatsen <_< -moved-
October 28, 200421 yr Author sorry zat ff met mijn gedachte ergens anders Edited October 28, 200421 yr by gtaloser
November 2, 200421 yr :lol: pwnage En dat noemen we spam! :rolleyes: hoezo is dat gelijk spam, ik geef mijn mening van iets.. :rolleyes:
November 2, 200421 yr :lol: pwnage En dat noemen we spam! :rolleyes: hoezo is dat gelijk spam, ik geef mijn mening van iets.. :rolleyes: Gewoon zoals ik het zeg, wat jij geeft is geen nuttige informatie...je hoeft het netzo goed niet te posten
November 9, 200421 yr ik had m gedownload en in het spel gezet maar hij liep vast bij het loaden :S niet van een savegame maar een nieuwe game
November 9, 200421 yr De dummy van de VC Limit Adjuster goed gezet? Gtaloser zet dat ook effe in je readme. Postaldude
November 9, 200421 yr Author Ik heb de mod een paar keer bij me zelf geinstalleerd om the kijken of hij het doet maar ik heb nog nooit de dummy's veranderd
De jumping mod deel II is nu te downloaden van mijn site