Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

savegame versie 2

hoi,

ik heb gewoon versie 1 van san andreas maar ik heb een savegame van een vriend gekregen maar die heeft versie 2. Nu heb ik gehoord dat je in de map rockstargames/data/script de 2 bestandjes (mainscript ofzo) moet vervangen voor een zelfde bestand maar dan die van versie 2. Wie heeft die bestandjes voor mij of weet waar ik ze moet downloaden?

Ik heb dus versie 1 en ik wil een savegame van versie 2 spelen.

Alvast bedankt :)

Featured Replies

Ik heb ze voor je geupload- op 'Rapidshare.de' je kan ze op een heel gemakkelijke manier downloaden. Druk gewoon op Free, wacht een aantal seconden voordat het verkeer open- en veilig tot je beschikking is. Dan krijg je een plaatje te zien daar staan letters op die moet je dan invullen in het daarvoor bestemde vak. Als dat lukt begint het bestand te downloaden, het is een Winrar (.rar) map dus je hebt het programma Winrar nodig, deze kan je downloaden op: 'Rarlabs'. Als dat programma geinstaleerd is moet je met de rechter muisknop op het bestand klikken wat je net hebt gedownload dan druk je op: Extract of Uitpakken. Dan selecteer je een map bijvoorbeeld op het bureaublad en dan worden die bestanden in die map geplaatst. Ga naar die bestanden Kopier (Ctrl + c) ze. En ga naar de script map deze vind je hier: 'Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > data > Script' daar vind je bijna dezelfde bestanden Backup deze bestanden eerst voordat je verder gaat met het plaatsen van de Versie 2 bestanden. Zet die Versie 1 bestanden bijvoorbeeld in de map: V1 die moet je natuurlijk dan wel even maken. Als je dan geen main.scm of script.img meer ziet kun je op plakken (ctrl + v) drukken en je hebt een Versie 2 San Andreas. Als je wilt opslaan moet je een programma hebben, lees anders 'deze' post daar maar eens voor door. Veel succes en ik hoop dat het lukt, mocht er iets niet werken kom dan gerust met de vraag of tegenstelling. :cya:

Script.img & main.scm (Versie 2) : 'Klik'

Edited by SummerBase

Die staan gewoon op het forum, en wel in >dit< topic. Om het je makkelijk heb ik ze hier even heen gehaald:

Mains.scm en script.img van V2: Download!

Ze moeten in de map Script. (Data>script). Vergeet niet de oude bestanden te back-uppen.

Edited by -Matthijs-