October 28, 200421 yr Najah zie naam:) En btw, iemand nog cheatcodes gebruikt?? ik heb al 2 codes gebruikt:$ die van godmode(die het trouwens niet deed) en alle wapens Graag jullie meningen graag
October 28, 200421 yr Ik zou nog geen coder gebruiken als ik jouw was...Dan begint het spel namelijk snel te vervelen..Ik zou eerst SA helemaal uitspelen zonder codes en daarna lekker gaan cheaten ps. Ik weet dat het moeilijk is om de verlijding te weestaan geen cheat te gebruiken
October 28, 200421 yr Ik ben bij de Big Smoke missies. Degene met de russen(achtervolging) zwaar moeilijk. Heb de Ryder en Sweet missies al klaar.
October 28, 200421 yr Ik ben bij de Big Smoke missies. Degene met de russen(achtervolging) zwaar moeilijk. Heb de Ryder en Sweet missies al klaar. Deed er ook 3 keer over. Schiet op de motoren voorbanden, en op de banden van de truck
October 28, 200421 yr Author Yep, daar ben ik op het moment ook. Ik moet eerlijk zeggen, tis een heeeeerlijk spel!! Maar ik had een vraag hé. Wanneer gaan die bruggen nou eens een keer op n, ik zit nu nog steeds in het 1ste deel. Los Santos dus..... Groeten, jeff
October 28, 200421 yr Ben nu bij Jeffrey aka OG Loc :lol: Alleen ik komt niet verder bij Life's a beach. Postaldude
October 29, 200421 yr Ik heb zo'n 12 % volgens mij nu, en de bruggen zijn nog niet open. Ik heb 23 missies gedaan..
October 29, 200421 yr Author Ik zit nu op 14,50%, ben nu bij de missie ''ehmm, najah in het Jefferson hotel haha'' Ik ben benieuwd wanneer ik naar een ander stad kan gaan, want het duurt me toch wel een beetje te lang!! Maja het spel is niet voor niets zo grot dacht ik toch:D Najahhhh mzzzzl!! Jeff :rolleyes:
Najah zie naam:)
En btw, iemand nog cheatcodes gebruikt?? ik heb al 2 codes gebruikt:$ die van godmode(die het trouwens niet deed) en alle wapens
Graag jullie meningen graag