Hoi, ik heb lang geleden een vage virus of spyware op de PC gehad onder de naam ''Winsecure.exe'' En nu is hij weer terug Hoe krijg ik dit weg? Ik heb alle mogelijke tools ervoor gebruikt, maar na het herstarten/starten van de computer is hij weer terug....
En er zijn ook bestanden van ''Winsecure.001, Winsecure.003, tot en met Winsecure.007'' Ik verwijder deze steeds, (shift-delete) maar ze komen steeds terug..
Hulp??
EDIT @ hieronder: Ik heb Windows Defender beta 2, Symantec Antivirus.
EDIT@ supremecars: Is het freeware? ANders gooi ik het erop, en als je niet betaalt gooit het er zelf virussen enzo op
EDIT3: Ik heb Hem met alle programma's geprobeert te verwijderen, nu is hij er eindelijk af
Hoi, ik heb lang geleden een vage virus of spyware op de PC gehad onder de naam ''Winsecure.exe'' En nu is hij weer terug
Hoe krijg ik dit weg? Ik heb alle mogelijke tools ervoor gebruikt, maar na het herstarten/starten van de computer is hij weer terug....
En er zijn ook bestanden van ''Winsecure.001, Winsecure.003, tot en met Winsecure.007'' Ik verwijder deze steeds, (shift-delete) maar ze komen steeds terug..
Hulp??
EDIT @ hieronder: Ik heb Windows Defender beta 2, Symantec Antivirus.
EDIT@ supremecars: Is het freeware? ANders gooi ik het erop, en als je niet betaalt gooit het er zelf virussen enzo op
EDIT3: Ik heb Hem met alle programma's geprobeert te verwijderen, nu is hij er eindelijk af

Bewerkt: door ikt