Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40657 ga met de dodo naar san fierro dan zie je een straal jager achter je aan zitten! screens komen nog!
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45133 maar er staat ok 1 in sf een straaljager maar je hebt een helicoptervandoen en ik vind er geen die niet op slot izjn weet iemand een helicopter die niet op slot is?
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45216 kben nu bij missie 41 ofzo maar ik heb ook nog geen fly school gezien!? maar is die ook op San fierro of alleen op Las Venturas?? :blink: :ph34r:
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45315 Fly School ligt net iets links van Las Venturas. Dus het is niet in Las Venturas zelf
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45321 vliegschool ligt op lV boven de noflyzone dat vliegveld dus kijk maar op de officiele map die je bij het spel heb gekregen het is simpel te vinden je mag er btw toch pas aan beginnen met een bepaalde mission... en als je die gedaan heb kan je legaal vliegen en mag je elk vliegveld op.....
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45352 als je ongeveer in de helft van de vliegscool bent mag je in elke luchthaven en gaan de helikopters ook open
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45519 als je met de vliegschool klaar bent(dus om te leren vliegen) kan je dan in elk vliegtuig op san fierro?
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45738 als je met de vliegschool klaar bent(dus om te leren vliegen) kan je dan in elk vliegtuig op san fierro? je kan in elke vliegtuig elke helicopter op elk vliegveld B)
Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_46075 vliegschool ligt op lVboven de noflyzone dat vliegveld dus kijk maar op de officiele map die je bij het spel heb gekregen het is simpel te vinden je mag er btw toch pas aan beginnen met een bepaalde mission... en als je die gedaan heb kan je legaal vliegen en mag je elk vliegveld op..... mijn aarderijkskunde leraares zou je vermoorden lol , ten noorden van dus
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_47950 vliegschool komt vanzelf als je gewoon missies blijft doen, je moet um halen als je verder wilt naar las venturas waar ik nu ben
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_47959 Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_48150 Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie lol je hoeft dat wel als je verder wilt komen in sa
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54224 Hayate, niet doen of je iets weet als je het niet weet! Daar help je niemand mee!Vliegschool kan je kopen na zo'n 60 missies, in Las Venturas, dus niet in San Fierro of Los Santos!! Se7en je heb helemaal gelijk in the desert kan je pas de vliegschool KOPEN en dan kun sde gij oefenen
Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56383 Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie ja, als je met je auto over het hek klimt heb ik ook gedaan
ga met de dodo naar san fierro dan zie je een straal jager achter je aan zitten!
screens komen nog!