Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40657 ga met de dodo naar san fierro dan zie je een straal jager achter je aan zitten! screens komen nog!
Geplaatst: 2 december 200420 jaren comment_57073 die straaljager heet de hydra mensen :angry: er is een missie op lv dat je deze moet stelen en 3 vliegtuigen moet neerknalle dan staat de hydra op je airstrip gespawnd in de 2de hanger de vliegschool word unlockt bij de missie learning to fly in lv
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57231 Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie ja, als je met je auto over het hek klimt heb ik ook gedaan Ik heb action replay dus hoef niet moeilijk te doen. En ik kan dan gewoon veel cheats gebruike en ook tijdens sabve herkent ie de cheats niet dus kan hem 100 procent uitspele met codes aan . heb een cheat low gravety die is funny als je loopt niet in de auto en op de motor Bewerkt: 3 december 200420 jaren door ewoud
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57305 Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie ja, als je met je auto over het hek klimt heb ik ook gedaan Ik heb action replay dus hoef niet moeilijk te doen. En ik kan dan gewoon veel cheats gebruike en ook tijdens sabve herkent ie de cheats niet dus kan hem 100 procent uitspele met codes aan . heb een cheat low gravety die is funny als je loopt niet in de auto en op de motor heb een cheat low gravety die is funny als je loopt niet in de auto en op de motor ? kan dat zinnetje iets duidelijker als je loopt niet in de auto en op de morter :S :S beetje vaag
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57408 heb een cheat low gravety die is funny als je loopt niet in de auto en op de motor ? kan dat zinnetje iets duidelijker als je loopt niet in de auto en op de morter :S :S beetje vaag wat bedoel je eigelijk
ga met de dodo naar san fierro dan zie je een straal jager achter je aan zitten!
screens komen nog!