Ik heb paar weken geleden men firmwire geupdate naar 2.71. Maar sindsdien werkt men PSP niet echt goed meer. Men controls vallen weg bij een game dan moet ik hem weer eerst aan en uit zetten voor de controls het terug doen. Na een lange tijd lopen zelfs spelletjes vast. Het kan niet liggen aan krassen op de UMD's want er staat niks op de UMD's. Verder heb ik een mail gestuurt naar de helpdesk van Sony in België. Ik stuurde dit:
Geachte,
Ik heb al een paar dagen een probleem met men PSP ik heb hem namelijk
geupdate naar de firmwire 2.71, sinds dien doet men PSP heel raar. Soms
vallen de controls weg in een game. Dan moet ik hem weer aan en uitzetten.
Ook lopen vaak sommige games vast. Het is niet door cheats of andere dingen.
Want ik gebruik dit niet. Verder weet ik niet wat ik er kan aan doen. Weten
jullie nog raad? Alle info is welkom.
Met vriendelijk groet,
Mathias.
En kreeg dit terug als antwoordt:
Beste,
Ik zou u voorstellen om uw psp te laten omruilen, hiervoor kunt u contact opnemen met de winkel waar u uw psp heeft aangekocht, moest de winkel hier moeilijk over doen, kan de omruiling ook via ons gebeuren. U kan ons hiervoor contacteren op het nummer: 011/516 406.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Men vraag is nu heeft er soms iemand ook problemen met de V2.71 versie? Of ligt het aan men PSP zelf?
En ik vind het eigenlijk ook wel raar om je PSP daarvoor om te ruilen. Wat gaan ze er in de winkel niet over zeggen... Of ik kan ook wachten op de nieuwe firmwire 2.8 en kijken of alles er mee verholpen is... Meningen/oplossing zijn altijd welkom.
Ik heb paar weken geleden men firmwire geupdate naar 2.71. Maar sindsdien werkt men PSP niet echt goed meer. Men controls vallen weg bij een game dan moet ik hem weer eerst aan en uit zetten voor de controls het terug doen. Na een lange tijd lopen zelfs spelletjes vast. Het kan niet liggen aan krassen op de UMD's want er staat niks op de UMD's. Verder heb ik een mail gestuurt naar de helpdesk van Sony in België. Ik stuurde dit:
En kreeg dit terug als antwoordt:
Men vraag is nu heeft er soms iemand ook problemen met de V2.71 versie? Of ligt het aan men PSP zelf?
En ik vind het eigenlijk ook wel raar om je PSP daarvoor om te ruilen. Wat gaan ze er in de winkel niet over zeggen... Of ik kan ook wachten op de nieuwe firmwire 2.8 en kijken of alles er mee verholpen is... Meningen/oplossing zijn altijd welkom.