Jump to content
Geplaatst:
comment_40689

Zo allemachtig zeg!

Ik heb t spel nu zoon 7 uurtjes gespeeld en wat ik het meest vette tot nu vond is:

(Ja ook de blur als je Nitro gebruikt, echt HEEL wreed)

Ga eens uit Los Santos en neem een relaxede cruise op de motor door de countryside heen, jezus dit vond ik dus zooooooooooo relaxed!!!!! Lekker druk in de stad, en als je ff wilt chillen, pak je gewoon n motor en ga je touren door de countryside.

Dit is echt n aanrader, vooral door die hoogteverschillen. Voor de rest moet je dat heerlijke country-station ff opzetten (K-Rose), en dan komt alles goed!

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_79764

ik vlieg altijd tegen bomen aan <_< , die stomme bomen groeien veels te snel, eerst zijn ze er niet en opeens zijn ze tachtig meter hoog :blink:

maar jah vliegen is wel chill jah :lol:

Geplaatst:
comment_79978

Ja daar heb je gelijk in, heb ik zo vaak dat die bomen eerst er niet zijn en dan komen hun op eens en ben ik dood me vliegtuig ook stuk :angry: , maar ja het is groot spel.

Geplaatst:
comment_80016
lol 't is geinig om berichten van toen het spel maar net uit is te lezen :D Kan je nagaan hoeveel we met z'n allen al hebben ontdekt in het spel! ;)

Idd , we hebben echt heel veel ontdekt in die paar maanden.

En er moet nog zoveel ontdekt worden.

Bij Vice City worden er NU nog steeds af en toe dingen ontdekt. :o

En dat is nou toch het leukste aan GTA, je ontdekt gewoon zoveel in het spel wat je allemaal kan doen. :D

Geplaatst:
comment_80297

ik ben een x lopend van los santos naar las venturas gelopen nou egt wat je dan wel niet allemaal tegenkomt vanalles ook is het leuk om over de snelweg te lopen en dan lkkr grote botsingen zien

Geplaatst:
comment_80302
ik ben een x lopend van los santos naar las venturas gelopen nou egt wat je dan wel niet allemaal tegenkomt vanalles ook is het leuk om over de snelweg te lopen en dan lkkr grote botsingen zien

Dat is echt vet! Al die motoren door de lucht :lol: :lol: :lol: , ow ow dat is zo mooi en die mensen in de lucht en dan iedereen dood na een explosie of mijn bazoeka :puh:

Geplaatst:
comment_80385

Dan ben je wel even bezig :blink:

Ik hou er gewoon van om lekker met een lekkere auto te scheuren door de straten van SF, lekker muziekje dr bij en lekker racen door de straten ( en zo min mogelijk botsingen proberen te maken natuurlijk ;) )

Geplaatst:
comment_81119
quad staat in blueberry, bij een grote fabriek in Blueberry zie jullie een boerderij, daarachter de boerderij kun je dan een quad vinden

***Spoiler***

Als je die missie voor Catalina moet doen als je die winkels enzo gaat beroven ga je toch met een quad achter die cowboys aan ik snap sommige mensen niet dat ze heel lang of 7 uur het spel gespeeld hebben en nog steeds niet in de countryside zijn????

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.