Voor de mensen die FireFox gebruiken, ik heb FireFox 2 bèta gevonden. Hij is volledig legaal en je kunt hem downloaden op Downloads.com. Toch moet ik even mijn plicht vervullen, hier is de directe download link. Na enkele seconden verschijnt het 'download venster' wel in beeld.
Ik probeer zoveel mogenlijk screens te maken van de nieuwe dingen. Zie jij ook wat nieuws, post het dan maar . Ik trap af, dit hebben ze welliswaar wel van Internet Explorer 7 (bèta) gestolen, maar ik vind het een goed ding, die kruisjes bij een tabblad om het tabblad af te sluiten.
Verder heb ik ook nog spellingscontrole ondekt. Als je woorden typet en die kloppen niet helemaal, dan zal FireFox een rood streepje onder de woorden geven, bij mij staat hij nog in het engels ingestelt, dus onder elk woord staat bijna een rood streepje. Dit probeer ik wel te fixen.
Voor de mensen die FireFox gebruiken, ik heb FireFox 2 bèta gevonden. Hij is volledig legaal en je kunt hem downloaden op Downloads.com. Toch moet ik even mijn plicht vervullen, hier is de directe download link. Na enkele seconden verschijnt het 'download venster' wel in beeld.
Ik probeer zoveel mogenlijk screens te maken van de nieuwe dingen. Zie jij ook wat nieuws, post het dan maar
. Ik trap af, dit hebben ze welliswaar wel van Internet Explorer 7 (bèta) gestolen, maar ik vind het een goed ding, die kruisjes bij een tabblad om het tabblad af te sluiten.
Verder heb ik ook nog spellingscontrole ondekt. Als je woorden typet en die kloppen niet helemaal, dan zal FireFox een rood streepje onder de woorden geven, bij mij staat hij nog in het engels ingestelt, dus onder elk woord staat bijna een rood streepje. Dit probeer ik wel te fixen.
Bewerkt: door Ruurd31