Geplaatst: 20 juli 200618 jaren comment_472351 Ik heb een Vraag Waar vind je Mooie C4D renders?niet Abstracte 3D Renders maar echte C4D Renders die je Héél mooi Kan Bewerken met een Mooie Gloed enzo.ik heb zulke Renders nodig voor een Sprite Sig en het hoeft geen render te zijn het mag ook met een Zwarte Achtergrond hebben of een Kleurtje zijnNu zoek ik alleen nog Sprite Renders:P Bewerkt: 20 juli 200618 jaren door malukub0oy
Geplaatst: 20 juli 200618 jaren comment_472353 Je bedoelt vast Effect C4D Renders. Deze renders kan je vinden bij sites zoals: Gamerenders en Chaosgfx, kijk bij Resources en C4D packs. Daar zitten hele mooie tussen. Succes.
Geplaatst: 20 juli 200618 jaren Auteur comment_472360 Je bedoelt vast Effect C4D Renders.Deze renders kan je vinden bij sites zoals: Gamerenders en Chaosgfx, kijk bij Resources en C4D packs. Daar zitten hele mooie tussen. Succes. Thanks ik zal kijken en ik laat hier ook wel de Sprite zien
Geplaatst: 20 juli 200618 jaren comment_472407 Google is je grootste vriend. Bewerkt: 20 juli 200618 jaren door Froop
Ik heb een Vraag
Waar vind je Mooie C4D renders?
niet Abstracte 3D Renders maar echte C4D Renders die je Héél mooi Kan Bewerken met een Mooie Gloed enzo.
ik heb zulke Renders nodig voor een Sprite Sig
en het hoeft geen render te zijn het mag ook met een Zwarte Achtergrond hebben of een Kleurtje zijn
Nu zoek ik alleen nog Sprite Renders:P
Bewerkt: door malukub0oy