Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472698 help ik wil graag alle levels 100% uitspelen maar het lukt niet met displace want elke keer kan ik 1 objective niet halen de objective is : ontdek de ware indentiteit van milan nedish maar hoe krijg je die info EDIT: srry want de titel klopt niet ik ben denk te veel aan de nieuwe splinter cell de titel moet zijn splinter cell choas theory Bewerkt: 21 juli 200618 jaren door The Spanierd
Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472711 Splinter cell is altijd zo een spionage game heh? probeer een terroristen te ondervragen ofzoiets
Geplaatst: 21 juli 200618 jaren Auteur comment_472715 jah al geprobeert weet iemand misschien een site waar je bv een walktrouth hebt voor splinter cell choas theory
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren comment_584074 Hier een code Unlock Alle Levels Hou de L1 + L2 + R1 + R2 In. Square, Square, Square, Square, Square, Circle, Circle, Circle, Circle, Circle. Typ hem wel in bij het solo menu. Ik heb zelf een walktrouth van splintercell maar hij is nog niet klaar aleen datzo www.buzet.nl/wikicell Bewerkt: 12 januari 200718 jaren door fuffie
help ik wil graag alle levels 100% uitspelen maar het lukt niet met displace want elke keer kan ik 1 objective niet halen
de objective is : ontdek de ware indentiteit van milan nedish
maar hoe krijg je die info
EDIT: srry want de titel klopt niet ik ben denk te veel aan de nieuwe splinter cell
de titel moet zijn splinter cell choas theory
Bewerkt: door The Spanierd