Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472720 Heey, ik zie weleens ergens MTA staan , maar wat houd dat nou in en wat is het?
Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472722 Heey, ik zie weleens ergens MTA staan , maar wat houd dat nou in en wat is het? MTA staat voor Multi Theft Auto. Dan kan je op internet racen. Andere mulitplayers van GTA SA zijn GTA SA-MP en GTA Rumble. Kijk hier voor het subforum van MTA. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is! Groetjes, Dutchy3010
Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472728 Je bedoelt waarschijnlijk 'Multi Theft Auto' dat staat voor 'MTA'. Dit is een multiplayer-mode gemaakt door ervaren mensen. Wel is dit niet door de officiele makers gemaakt, want standaard zit er multiplayer-mode bij San Andreas/Vice City/GTA 3. Echter is de San Andreas-versie van MTA nog niet zo ver, en hebben ze alleen nog maar een race-versie, maar daarom niet minderleuk, en ik spreek uit ervaring. Moest je van plan zijn dit ook te downloaden (Only PC), >ziehier< de officiele site, die vol staat met info en screens. Ook heb je 'SA-MP', dat een deatmatch-mode is, hetzelfde waarme het MTATeam mee bezig is. Dit staat voor 'San Andreas Multiplayer'. De officiele site vind je >Hier<. Veel plezier (?). Ps: Je had dit beter in het >Multiplayer-mods Forum< geplaatst. Velaro. Bewerkt: 21 juli 200618 jaren door Velaro
Heey, ik zie weleens ergens MTA staan , maar wat houd dat nou in en wat is het?