Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472884 Hey iedereen ik was nu een heletijd offline geweest omdat ik een ander spel had maar ik heb pas me psp en heb liberty city gekocht(gisteren)maar zit van bij de missie Bone voyeur ik heb geen flauw idee hoe die missie moet Hopelijk kunnen jullie mij helpen Alvast bedankt. Gr. Mikeyyy
Geplaatst: 21 juli 200618 jaren comment_472885 Zie WikiGTA: http://nl.wikigta.org/index.php/Bone_Voyeu...City_Stories%29
Geplaatst: 21 juli 200618 jaren Auteur comment_472890 Owja...was ik vergeten dat wiki er nog was Ben al zolang niet meer online geweest Maar wel snel gereagert heb hem net 5 sec. opstaan
Geplaatst: 27 juli 200618 jaren comment_476837 Je moet gewoon geld ophalen bij die hoeren en punks overijden en een bepaalt bedrag binnen de tijd halen. Je kan het beste rustig door de stad rijden
Geplaatst: 1 augustus 200618 jaren comment_479880 Je moet gewoon geld ophalen bij die hoeren en punks overijden en een bepaalt bedrag binnen de tijd halen. Je kan het beste rustig door de stad rijden de hoeren staan toch alleen maar in het red light district
Hey iedereen ik was nu een heletijd offline geweest omdat ik een ander spel had maar ik heb pas me psp en heb liberty city gekocht(gisteren)maar zit van bij de missie Bone voyeur ik heb geen flauw idee hoe die missie moet
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Alvast bedankt.
Gr. Mikeyyy