Geplaatst: 22 juli 200618 jaren comment_473426 Hoe kun je schieten op de motors? Ik heb het een keer gelezen in de missie Nine's and AK's, in zo'n zwart schermpje. Maar het is me nog nooit gelukt!
Geplaatst: 22 juli 200618 jaren comment_473428 Je hebt hier een Tec9, een MicroMP5 of een MP5 voor nodig. Als je op een motor rijdt kun je hetzelfde schieten als in een auto. Dus opzij kijken en dan op de schietknop drukken. Ook kun je gewoon schieten door op de Ctrl knop te drukken (op de pc) Richten is hierbij niet echt mogelijk.
Geplaatst: 22 juli 200618 jaren Auteur comment_473429 Ja, dat snap ik. Maar in die missie heb ik gelezen dat je met een pistool op een motor kan schieten, hoe doe je dat?
Geplaatst: 22 juli 200618 jaren comment_473471 Ik weet niet dat je cheat, maar als je wel even deze cheat kunt proberen, dan kun je van de moter afschieten. Ik ehb het zelf ook eens geprobeert en volgens mij, wat ik niet zeker weet kun je dan met alle wapens van de moter schieten en je kunt rijden, je hebt een richter in beeld. Net zoals een politie agent in San Andreas. PC: OUIQDMW PS2: Up, Up, Square, L2, Right, X, R1, Down, R2, Circle
Geplaatst: 22 juli 200618 jaren comment_473485 en de cheat voor de xbox,a.u.b. Zoals er op Wikigta staat: Up, Up, X, White, Right, A, Right Trigger, Down, Black, B
Geplaatst: 22 juli 200618 jaren Auteur comment_473516 Ik gebruik geen cheats, ik heb er dus niks aan. Toch bedankt voor de hulp!
Hoe kun je schieten op de motors? Ik heb het een keer gelezen in de missie Nine's and AK's, in zo'n zwart schermpje. Maar het is me nog nooit gelukt!