Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40820 ik heb cheats echt waaar ik gebruik ze zelf ook oude vicecity armor cheat en dan krijg je: geld health en armor en de politie code is nog het zelfde als bij vice city en de wapen codes zijn ook hetzelfde en hij is t******ring leuk de meeste mensen denken ik kan nog niet in een dodo maar dat kan wel pak een auto en klim over het muurtje van de vliegschool en daar staat een dodo in het midden
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40826 Als je nog iets verder door loopt na de Dodo staat er ook een straal vliegtuig!!! Bewerkt: 29 oktober 200420 jaren door PIE
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40852 Cheaten is niet leuk, zo kan je het spel niet uitspelen. Voor de cheats ga je naar www.gtagames.nl
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40854 Idd Cheaten is niet leuk, behalve als je het spel al uitgespeeld heb, anders kan je over een uur al zeggen van: ik heb SA uitgespeeld en dat is idd niet leuk. Ik cheat pas als ik het spel al uitgespeeld heb.
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40856 Ik ga als ik deze 100% heb een nieuwe game starten en daarmee cheaten denk ik ...
ik heb cheats echt waaar ik gebruik ze zelf ook
oude vicecity armor cheat en dan krijg je:
geld health en armor
en de politie code is nog het zelfde als bij vice city en de wapen codes zijn ook hetzelfde
en hij is t******ring leuk
de meeste mensen denken ik kan nog niet in een dodo maar dat kan wel
pak een auto en klim over het muurtje van de vliegschool en daar staat een dodo in het midden