Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1137337

Met telefoon opgenomen dus kwaliteit is niet zo goed, maar als je speakers hard zet kun je het best goed horen.

Ik wil eerste lied weten, het is een soort mix want je hoort bv. stukje 'Dada life - the great fashionista swidle' tussendoor.

EDIT:

Heb het al gevonden, het was microfunk - pecan. Ik wist dat ik het eerder had gehoord dus had ff op me telefoon gekeken en in een grote mix (nope is dope intro) kwam dit lied er ook even kort in voor. Even in tracklist gekeken en daarna titel ingevuld in youtube.

Kwam ik ook de remix tegen die daar gedraaid werd:

Bewerkt: door Gta-killer

Geplaatst:
comment_1138922

Ik heb de Pizzadox trainer gedownload en je krijgt een blij deuntje als je de Trainer aan hebt staan en ik wilde vragen of dat duentje een bepaalde naam heeft. Dan kan ik die op Youtube Zoeke

Geplaatst:
comment_1140924
post-48858-1223993644.jpg

Aldus de info knop.

Dus dat moet ik bijvoorbeeld bij Youtube intoetsen?

Nou, als je "moon trip okeanos" intypt bij Google krijg je zelfs de download link: klikje.

http://metamacro.com/modulez/sections/tune.php?id=2832

Ik heb dat gevonden maar ik krijg een foutmelding van FF als ik het download

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1155324
Weet iemand hoe dat laatste stukje muziek heet of van wie dat nummer is ? http://player.omroep.nl/?aflID=7334902

Moet je even doorspoelen naar bijna het laatste stukje.

Weet iemand deze nog ?

Als je het tijdstip of een beschijfing geeft van waarneer dit stukje muziek begint dan kunnen we je makkelijker helpen.

Rinaldootje :tu:

Geplaatst:
comment_1156224

weet iemand het volgende liedje:

het is een vrij modern lied, uit 2006 ofzo. ik weet de deun of het type niet meer, enkel dat ik het goed vond.

maar in de videoclip was een man te zien, die papieren op de grond liet vallen, net zoals in de videoclip van Bob dylan - Subterranean Homesick Blues

ik meen me te herinneren dat die papieren die hij vast had, covers van muziekplaten waren. :Y

en ik dacht dat de man die ze liet vallen er oud uitzag, met een grijze baard. een beetje osama bin laden.

iemand? _O_

:cya:

Bewerkt: door senneken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.