Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_930047

Ik zoek het beginlied van de film 'Reanaissance Man'. Het is een ietwat retrolied met een kerel die zo soms "funky, funky' zegt, tijdens het lied :Y

Thanks!

@BigStijn: Dat is 'em :Y Thnk you!

Bewerkt: door tjoef

Geplaatst:
comment_930199
Ik zoek het beginlied van de film 'Reanaissance Man'. Het is een ietwat retrolied met een kerel die zo soms "funky, funky' zegt, tijdens het lied :Y

Thanks!

Mmm, ik denk dat dit toch US3 met Cantaloop is, er word een paar keer Funky, funky in gezegt. Aldus:

Geplaatst:
comment_930863
Het hey

Korte vraag

hoe heet dit leidje ik ken maar stukje sonngtest

en dat gaat zo : Ridee Keep on riding.

ik weet het het is niet veel.

Weet je de gerne wel? En is het een man of vrouw?

Het stukje komt me wel bekend voor namelijk

Geplaatst:
comment_930956
Het hey

Korte vraag

Weet je de gerne wel? En is het een man of vrouw?

Het stukje komt me wel bekend voor namelijk

Genre : geen idee

en het is een vrouw dacht ik

Geplaatst:
comment_930974
Het hey

Korte vraag

Je bedoeld vast: Keep on rising van Ian Carey Feat. Michelle Shellers ^_^

Link nummer: Youtube link

Bewerkt: door Global

Geplaatst:
comment_931125
Het hey

Korte vraag

Ja die hartelik bedankt

Geplaatst:
comment_931126
Het hey

Korte vraag

Ja die hartelik bedankt

Geplaatst:
comment_931342

Euj,

Ik zoek ook weer een liedje... :7 Een nogal kinderachtig maar wel grappig liedje, heb ik vaak gehoord op die afscheidsfeesten van groep 8. Het genre, tja, ik weet niet precies hoe het heet... Het klinkt een beetje als van die blije disco muziek (net zoals bijvoorbeeld

). De tekst gaat als volgt (heel kinderachtig, ik weet het :puh:): ''Kun jij springen met je handjes in de lucht?'' ''Ja dat kan ik, ja dat kan ik wel.'' en in het refrein iets als: ''Oh Billie Billie Billie oh Billie Billie Billie oh! (kom op jongens, springen!!)''. Voor de rest herinner ik me er niet echt meer iets van, ik hoop dat dit genoeg informatie voor jullie is. :7 Een kinderachtig blij soort van disconummer dus. En degene die zingt heeft een beetje een Belgisch accent geloof ik. :puh:

Alvast bedankt! _O_

Geplaatst:
comment_931925
EDIT:

Heb nu eindelijk de reclame zelf gevonden (bleek van bacardi te zijn en niet rexona wat ik dacht), zoek nu alleen nog maar de titel.

Clip:

Alvast bedankt, Gta-killer

De Bacardi Mojito Song van Andrew Feltenstein. Origineel heet Stomphall :Y
Geplaatst:
comment_931941
De Bacardi Mojito Song van Andrew Feltenstein. Origineel heet Stomphall :Y

Dankje Tom :tu: , kon hem maar niet vinden.

En BaasB heb je al geprobeert stukjes tekst waarvan je zeker weet dat ze kloppen tussen " tekens in google te zetten en dan kijken of de songtekst wordt gevonden?

Werkt meestal wel als je de tekst kent en het lied is redelijk popupair (populair genoeg dat songtekst op internet komt)

Bewerkt: door Gta-killer

Geplaatst:
comment_932356
Hoe heet het liedje die van Rush Hour 2 wanneer Cutter 'doodgaat' en jackie chan dan in de auto zit en dat liedje hoor je dan in de auto Het is weil van P-Diddy

Je bedoeld I'll Be Missing You/ Every Breath You Take van P. Diddy, hier even het liedje:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.