Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 535.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_960055

Zoek een paar voetbal-gerelateerde liedjes:

(Even voor de duidelijkheid, ik zoek dus naar origingele liedjes waarop de volgende songs gebaseerd zijn. Ik ben dus niet op zoek naar youtube-filmpjes waarin publiek dit zingt)

Het liedje van 'jalalalala Gomes Gomes' ; waar komt dit deuntje vandaan?

Ook een veelgezongen liedje, ik heb het pas bij NAC gehoord: ongeveer 'jala, jalalala, héhéhé, N.A.C.' En dan gaat de toon steeds een beetje hoger. Zal nog proberen er een linkje bij te zoeken voor de duidelijkheid.

Verder nog een meezinger dat gisteren af en toe werd gedraaid rond de bekerfinale Feyenoord-Roda JC: Je hoort iemand zoiets zeggen als 'johooo' en dan even pauze zodat het publiek de kans krijgt om te zingen 'johoooo'. Doet dit bij iemand (die er bijvoorbeeld ook was) een lichtje branden?

Alvast bedankt _O_

Bewerkt: door zoektlied

Geplaatst:
comment_960153
Euj,

Ik zoek ook weer een liedje... :7 Een nogal kinderachtig maar wel grappig liedje, heb ik vaak gehoord op die afscheidsfeesten van groep 8. Het genre, tja, ik weet niet precies hoe het heet... Het klinkt een beetje als van die blije disco muziek (net zoals bijvoorbeeld

). De tekst gaat als volgt (heel kinderachtig, ik weet het :puh:): ''Kun jij springen met je handjes in de lucht?'' ''Ja dat kan ik, ja dat kan ik wel.'' en in het refrein iets als: ''Oh Billie Billie Billie oh Billie Billie Billie oh! (kom op jongens, springen!!)''. Voor de rest herinner ik me er niet echt meer iets van, ik hoop dat dit genoeg informatie voor jullie is. :7 Een kinderachtig blij soort van disconummer dus. En degene die zingt heeft een beetje een Belgisch accent geloof ik. :puh:

Alvast bedankt! _O_

Echt niemand die de naam van deze te gruwelijke track weet? (ik heb trouwens al stukjes tekst die in het liedje voorkomen opgezocht bij google, maar dat gaf geen goede resultaten) :cry:

Bewerkt: door BaasB

Geplaatst:
comment_961017
Ik zoek dit nummer nu al een paar dagen, het is een best bekend nummer, als ik me goed kan herinneren word er niet in gezongen. Het is een elektronisch/ trance/ techno nummer waar het zelfde deuntje een steeds hoger akkoord krijgt. Eerst 2 keer het zelfde deuntje en daarna een deuntje wat steeds lijd tot een hoger akkoord. Het best bekend.

Is het misschien deze Ida Engberg - Disco Volante

Geplaatst:
comment_963593
Ik zoek een nummer wat ongeveer zo gaat: ''what can i do to make you love me'', en het refrein: so said...

Ik denk dat je "Sorry seems to be the hardest word" bedoelt. Het liedje is van Blue ft. Elton John.

Geplaatst:
comment_968462

ey mensen!

ben weer op zoek naar een nummer waar ik jammer genoeg de titel niet van weet. heb hem volgens mij gister of eergister gehoord op tmf in 1 of andere beste hits allertijden (weet niet zeker of dat het wel is) en het is volgens mij een nummer uit de 70's/80's.

het lied word gezongen door 2 mannen met een acoustische gitaar, ze hebben beide lang haar en in is et algemeen een rustig nummer. ik ken me maar 1 stukje teskt uit het liedje herineren en dat ging ongv "all i ever dooooo, is make ...."

als dit iemand een belletje doet rinkelen, please let me know :puh: !

Bewerkt: door lolzer_gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.