Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_998862
Ik zoek een liedje:

zo gaat het:

blijf toch thuuuuiiiis in Holland.

Lekker regen,lekker strand...

D

Kasper van Kooten - Thuis in Holland

THX,!!

Heeft eer iemand de songtekst ervan?

Bewerkt: door Miek

Geplaatst:
comment_999442

Ik zoek een liedje uit een game: Rayman 3

Je hebt na een hele tijd een heel groot level waarbij je over heel veel van die oplichtende stroken moet glijden en enorm veel van de gouden dingen moet oppakken. Als je dat level hebt gehaald dan kom je in zo'n level waar allemaal van die poppetjes met zo'n lange neus op de muur staan (..land noem ik het). Daar is een heel mooi muziekje wat ik graag wil hebben (oftewel heb je Rayman 3 zou je het dan in dit topic willen zetten?). Of nog beter zet alle Rayman 3 muziekjes hier. Dan kan ik ze allemaal beluisteren (er zijn er veel meer die ik mooi vind).

Alvast bedankt!

Geplaatst:
comment_1002012
Hoe heet dat liedje dat altijd als rickroll word gebruikt?
Rick Astley-Never Gonna Give You Up

Bedankt! Dat is hem. _O_

Weet iemand hoe dit nummer heet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.