Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1025231
Ik zoek een oud spaans liedje.

Het begint zo dat een vrouw de telefoon op neemt zegt hello en dan nog wat.

Dan gaat een man spaans zingen er word vaak chocolate gezegt.

Meer weet ik niet het liedje is ongeveer 3 jaar oud.

the chocolate song ???

Geplaatst:
comment_1027099

Weet 1 van jullie het muziekje dat wordt gedraaid in de intro van de Film ''How High'' het is dat liedje in het begin als er rook op het scherm is en je de Acteurnamen ziet

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Grtz

Geplaatst:
comment_1027126
Weet 1 van jullie het muziekje dat wordt gedraaid in de intro van de Film ''How High'' het is dat liedje in het begin als er rook op het scherm is en je de Acteurnamen ziet

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Grtz

Het is een nummer van cypress hill, maar weet niet hoe het heet.

Geplaatst:
comment_1028634

Ik zoek een techno/house/electro/dance achtig nummer dat ik laatst wel eens op slam fm en radio 538 heb gehoord (een stukje).

In lied zit oa. deel waar aantal kleine woorden (woorden als 'me' 'you' 'dance') stuk of 5 keer worden herhaald (best snel achter elkaar, niet live gezongen maar met computer ingezet denk ik).

Come on werd dacht ik iets voor een reeks van die korte woorden gezegt die steeds herhaald werden, dus zoiets:

''me me me me me [soort paardgehinnik electro geluid] you you you you you, come on da da da da dance'' [soort paardgehinnik electro geluid] (etc)'' (woorden me/you/dance kunnen ook andere woorden zijn maar ik dacht dat bij een stuk die woorden zaten).

De tekst wordt door een vrouw gezongen.

Beetje vreemde uitleg maar kan het niet beter uitleggen.

Bewerkt: door Gta-killer

Geplaatst:
comment_1028777

Hallo,

ik zoek een liedje die gezongen wordt door een vrouw. Het intro begint hiermee: ''Hmmm, hmmm, hhmmm'' of ''oehhh, oehhh, oehhh'' (het is wel een lange klank die echt oehhhhhh en dan lang aanhoudt, anders begint het ergens anders op te lijken :D ) en daarna begint ze te zingen met iets van ''Not heavens door enz''. Het bestaat al een tijdje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.