Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 530.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1176883
Origineel is het denk ik Pennywise - Bro Hymn. Gecoverd in het Nederlands door Melrose, getiteld "O".

Je bent geweldig!

Dankjewel!

Wat een luie leden tegenwoordig, half jaartje terugzoeken in dit topic en je hebt zo het antwoord..

Maar hoe moet ik zoeken in 145-pagina's tellend topic naar een nummer waarvan ik de titel en artiest niet weet...

Tis net alsof je in een bibliotheek op zoek gaat naar een boek waarvan je niet weet hoe die heet en wie het geschreven heeft... :7

Geplaatst:
comment_1178674

hey ik zoek een liedje beetje uit 1980 t/m 2000 en het gaat ongeveer zo popup the byo ofzo?

khoorde het op radio veronica.

Waarschijnlijk deze!?:

MARRS - Pump Up The Volume

Ik dacht ook dat ze iets zeiden van pump up the bayou ofzo, maar het blijkt dat ze pump up the volume zeggen :puh:

Geplaatst:
comment_1178786

Ik hoorde/zag vanochtend een liedje op TMF van Justin Timberlake, en ik weet niet of hij nieuw of oud is, maar ik had hem nog nooit gehoord in ieder geval. In de clip staat Justin op een podium te zingen, en ergens bij het begin komt er een vrouw naar voren in, dacht ik, een rode jurk. Heb heel YouTube en Google al afgezocht, maar ik kan niets vinden. Ik kan me ook totaal niet meer herinneren hoe het nummer gaat :7.

Iemand enig idee?

Bedankt alvast :)

@TomHagen hieronder: Bedankt man! Dat is hem inderdaad :).

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1178853
Ik hoorde/zag vanochtend een liedje op TMF van Justin Timberlake, en ik weet niet of hij nieuw of oud is, maar ik had hem nog nooit gehoord in ieder geval. In de clip staat Justin op een podium te zingen, en ergens bij het begin komt er een vrouw naar voren in, dacht ik, een rode jurk. Heb heel YouTube en Google al afgezocht, maar ik kan niets vinden. Ik kan me ook totaal niet meer herinneren hoe het nummer gaat :7.

Iemand enig idee?

Bedankt alvast :)

Waarschijnlijk 'Señorita':

http://www.youtube.com/watch?v=3Ujk_mDYpBo...feature=related

Geplaatst:
comment_1179467

Ik zoek al een tijdje een bepaald nummer.. :puh: Ik denk het dat moeilijk wordt om te vinden.

Ik denk dat het in de jaren 70/80 gemaakt is. Het heeft een beetje een Afrikaans drum eronder. (Teminste zo vind ik het klinken ^_^) Het lijkt af en toe een beetje alsof er manoemnamanoem gezongen wordt. :puh:

Er zit ook een gitaarsolo in. :puh: Ik hoorde het een keer in de auto en weet echt niet welk nummer het is. :puh:

Geplaatst:
comment_1179535

Ik heb een heel vaag vermoeden...

Safri Duo - Played-A-Live

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit het is, maar goed...

Bewerkt: door Silverbyte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.