Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1184006

hey

ben tevergeefs wezen zoeken naar een liedje.

het is een beetje eentonig en komt vaak het woord

trinity ofziets in voor en ook wel folosofi(let niet op de spelling daarom kon ik het niet vinden)

verder heb ik nog een zinnetje onthouden(nou ja ongeveer dan)

iets met you lost my key

je hoort hem wel regelmatig op de radio

hopelijk weet iemand hem

grz

Geplaatst:
comment_1184012
hey

ben tevergeefs wezen zoeken naar een liedje.

het is een beetje eentonig en komt vaak het woord

trinity ofziets in voor en ook wel folosofi(let niet op de spelling daarom kon ik het niet vinden)

verder heb ik nog een zinnetje onthouden(nou ja ongeveer dan)

iets met you lost my key

je hoort hem wel regelmatig op de radio

hopelijk weet iemand hem

grz

Dat is Guru Josh Project - Infinity 2008 ^_^

Geplaatst:
comment_1190601

Vastberaden en Vastbesloten om een liedje te vinden is altijd goed ik was een heel stuk aan het typen toen ik opeens het liedje vond door het helpen van youtube zelf.

Vangelis - conquest of paradise (hadden jullie dan moeten zoeken)

Dit luisterde mijn vader wel eens. En hij is 7 jaar geleden overleden en nu heb ik het liedje weer. en kan ik weer een :-( wegpinken.

Dus Bedankt Topic voor de vastbeslotenheid :D

PS : heb de topic nog nageplozen het filmpje van zidane op pagine een lied me goed lachen.

Bewerkt: door Sa_bulldog

Geplaatst:
comment_1197312
Hoe heet dit eerste hele liedje? :7
Kijk eerst eens wat beter rond voor je post. Bij de informatie bij je filmpje staat heel duidelijk:
The music: Moby - Porcelain and Moby - Extreme Ways

Lijkt me een inkoppertje dus... :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.