Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1221966
Op Discovery is een reclame voor die Tornado Proof competitie van hun. Er is dan 1 reclame waarin je alleen beelden ziet van mensen die het doen en een achtergrondliedje. Hoe heet dat liedje?

Iemand?

Bedoel jij dit nummer?

Ik weet naam niet maar zo is het misschien makkelijker voor anderen om te zoeken :cya:

Nee, dat is hem niet. Het is wel van dezelfde wedstrijd. Maar in het reclame filmpje wat ik bedoel praat er niemand. Je ziet dan alleen beelden en hoort het achtergrond liedje. Dat achtergrond liedje wil ik dus weten. Maar deze reclame spot is het dus niet. Maar een andere.

Geplaatst:
comment_1222759

Weet iemand hoe het volgende nummer heet? Het begint op 0:33

Let op want het nummer gaat plotsling over in een ander nummers als hij de badkamer in gaat.

Geplaatst:
comment_1222877

Let op want het nummer gaat plotsling over in een ander nummers als hij de badkamer in gaat.

Titel: People = Shit

Artiest: Slipknot

Album: Lowa

Geplaatst:
comment_1223004

Titel: People = Shit

Artiest: Slipknot

Album: Lowa

Bedankt. Dat is hem! _O_ _O_ _O_ _O_

+ rep Oeps, kan niet. Dit is geen vBullittin.

Geplaatst:
comment_1224677
k zoek het liedje dat voorkomt in de nieuwe reclame van Cola Light,

meer omschreven is niet meer mogelijk.

Ik weet niet of je dezelfde reclame bedoeld, maar ik zocht laatst ook een liedje uit een nog niet zo'n oude Coca Cola Light reclame.

Het bleek toen om "Fascination" van Alphabeat te gaan:

Misschien dat je deze bedoelde?

Bewerkt: door =>Sandra<=

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1224928

Ik zag gisteren de DVD van The Mummy, Tomb of the en nog wat.. Maar daar gaat het even niet over.

Tijdens de trailer voorstukjes bleef ik even kijken naar die van Frost / Nixon. En daar speelt een liedje af, op ongeveer 1:00. Weet er iemand hoe dit heet? Ik zoek het overigens al een tijdje, maar kan het echt nergens in thuisbrengen..

Hieronder;

_O_ Hééél erg bedankt!

Bewerkt: door Ice Banana

Geplaatst:
comment_1225621

Volgens mij is dat:

The Who - Baba O'Riley

---------------------------------------------------------------

Heeft iemand enig idee van wie dit nummer is:

Bewerkt: door Wesley_GTA

Geplaatst:
comment_1227607

Goed gevonden :tu:

Zoek er weer een :puh:

Het liedje gaat over een spook dat in het Wilde Westen een stadje behekst.

Dan komt de band het spook verjagen.

Zo gaat de clip. Verder zou ik het niet weten.

Geplaatst:
comment_1228635
Goed gevonden :tu:

Zoek er weer een :puh:

Het liedje gaat over een spook dat in het Wilde Westen een stadje behekst.

Dan komt de band het spook verjagen.

Zo gaat de clip. Verder zou ik het niet weten.

Hoe oud is het nummer? En is het ook een wild west achter nummer??

Geplaatst:
comment_1229296
Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.

BvD

Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat.

Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! :puh:

Bewerkt: door ViceAgent

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.