Jump to content
Geplaatst:
comment_473552

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana

• Reacties 4k
  • Bezichtigingen 531.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1229342
Ik snap niet goed wat je bedoelt. Zoekt iemand anders dit nummer? Of wil jij weten welk liedje het is? Het nummer is in ieder geval geschreven door 'Massive Attack' en heet 'Teardrop'. Het lied is gecoverd door o.a. José Gonzalez.

Hier een

naar het lied van Massive Attack.

Bewerkt: door ViceAgent

Geplaatst:
comment_1229354
Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.

BvD

Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat.

Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! :puh:

:N . Maar ik weet wel dat het een liedje is met niet al te veel tekst.

Geplaatst:
comment_1229660
Ik snap niet goed wat je bedoelt. Zoekt iemand anders dit nummer? Of wil jij weten welk liedje het is? Het nummer is in ieder geval geschreven door 'Massive Attack' en heet 'Teardrop'. Het lied is gecoverd door o.a. José Gonzalez.

Hier een

naar het lied van Massive Attack.

Dat is hem :)

Geplaatst:
comment_1229903

Ik ben opzoek naar een nummer die ik gister en vandaag al vier keer (intotaal :7 ) al heb gehoord op TMF Radio (tussen 09:00 en 10:00). Het is een house nummer met jeckyll and hyde-achtig beats. Volgens mij zingen ze er steeds tussen door iets met 'Life' of 'Love'. Hij staat volgens mij wel in de Top 40 anders word hij niet vaak gedraaid.

Alvast bedankt!

Geplaatst:
comment_1230407
Weet iemand het nummer dat gisteren werd gedraaid in de aftiteling van Gamekings. Het enige woord dat ik hoorde was Sure Niggas.

BvD

Ik weet niet welk lied dit is, maar ik heb wel een aantal liedjes gevonden met de tekst 'sure niggas' erin. Kijk zelf even of het liedje dat je zoekt er tussen staat.

Ik hoop dat het lied dat je zoekt er tussen staat! :puh:

:N . Maar ik weet wel dat het een liedje is met niet al te veel tekst.

Iemand? :-(

Geplaatst:
comment_1230573
Ik ben opzoek naar een nummer die ik gister en vandaag al vier keer (intotaal :7 ) al heb gehoord op TMF Radio (tussen 09:00 en 10:00). Het is een house nummer met jeckyll and hyde-achtig beats. Volgens mij zingen ze er steeds tussen door iets met 'Life' of 'Love'. Hij staat volgens mij wel in de Top 40 anders word hij niet vaak gedraaid.

Alvast bedankt!

?

Sash ft. Stunt - Raindrops

Geplaatst:
comment_1230949

Alvast bedankt!

?

Sash ft. Stunt - Raindrops

Je bent de beste! dankje dude! _O_

Geplaatst:
comment_1232631
Nu zoek ik alweer een nummer. Het enige wat ik weet is dat er in voorkomt : another day another way. Erg rustig nummer, en hoor je de laatste tijd veel op radio/tv.

Jamie Lidell - Another Day

Is dit 'm?

Geplaatst:
comment_1232633
Nu zoek ik alweer een nummer. Het enige wat ik weet is dat er in voorkomt : another day another way. Erg rustig nummer, en hoor je de laatste tijd veel op radio/tv.

Jamie Lidell - Another Day

Is dit 'm?

Jij bent goed, en Snel. Bedankt man :D:D

Geplaatst:
comment_1233466
Ik zoek ook een nummer, hoorde het gister dacht ik op Nederland 2. Onder andere met een deel van een harp, beetje versneld muziek, niet echt tekst... Heb het ook vaker gehoord bij YorinTravel.

Wees duidelijker. Hoe laat was het? Op welk programma?

Geplaatst:
comment_1233468
Ik zoek ook een nummer, hoorde het gister dacht ik op Nederland 2. Onder andere met een deel van een harp, beetje versneld muziek, niet echt tekst... Heb het ook vaker gehoord bij YorinTravel.

Wees duidelijker. Hoe laat was het? Op welk programma?

Ik herinner het me niet zo veel, wacht ik zoek het wel even op in de TV gids ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.